Nice kadınlar var elleri öpülesi. -----Nevin Dört duvarı ev yapan. Çocuklarını, eşini Ve tüm dünyayı Sevgisiyle kucaklayıp, Sarıp sarmalayan.
Nice kadınlar var,---------------------Fikret Gözlerinde yaş. Nice kadınlar var yine de, Dost, arkadaş. Umutsuzlukta, Umuda yolculuk.
Nice kadınlar var.---------------------Nevin Nice isimsiz kahraman. Varlığıyla mutlu eden. Güneş gibi aydınlık, Güneş gibi sıcak. Yürekleri ısıtan.
Nice kadınlar var.--------------------Fikret Gecenin sessizliğinde Dolunay gibi aytınlatan. Nice kadınlar var, Muhabbetle, Yıldızları mehtabı kucaklayan.
O kadınlar ki--------------------------Nevin Anadır koca yürekli. Hem acıyı, hem sevinci, Yüreğinde barındıran. Hayatın ağırlığından şikayet etmeden Her şeye rağmen yürek dolusu seven.
O kadınlar ki-------------------------Fikret Bacıdır, eşdir elinden tutan. Nice kadınlar var ki, Kanı kızılcık şerbeti diye yutan Neşesiyle güldürüp, Sevgisiyle ağlatan.
Seven, hep seven---------------------Nevin Kucaklayan nice kadınlar. Nice kadınlar var ki, Elleri öpülesi. Selam olsun onlara. Selam olsun kocaman yüreklerine.
Nice kadınlar var ki,---------------Fikret Sevip sevmeyi bilen. Kara geceleri masmavi gören. Nice kadınlar var ki elleri öpülesi. Selam olsun onlara. Selam olsun kocaman yüreklerine.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneş gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneş gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O muhteşem kadınlardan biri de sevgili Nevin Hanım. Aşkınız dâim ve herkese örnek olsun. İkiniz de benim için çok özelsiniz. <3-<3 Kalpler ikiniz için. :)
Albenili hisli dizelerin okuyucuya şiirsel sevda sunuşu.
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…