(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düştüm Yollarına..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düştüm Yollarına..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir hakkını sonuna kadar almış.muhteşemmm bir şiir.muhteşem bir anlatım.tüm kalbimle kutluyorum yetkin kaleminizi.tebrikler şairim.tebrikler...selam ve saygılarımla...
Günün Seçili Şiirinizi Kutlarım Değerli Şair vede Yazar Kalemdaşımı; Çok içten vede Derindendi Hüzünleriniz ... Selam ve Saygılarımlaaa..... Kues`dan.....
Sevgili Suat Kardesim. sevginin ulviyetini o kadar güzel işlemişsin ki, zaten okuyunca bu eser Suat kardeşimin diyorum. Gerçekten çok güzeldi. Sana kucaklayan dolusu sevgi ve de selamlar yolluyorum.
Sevgili ustam, seçilmeyi fazlasıyla hak etmiş seçkin dizeler bunlar... İçten, rahat, sıcak... Hayranlık, özlem, vefa, cefa, firak... Herhalde bir 'dava'nın yansılanması olarak da okunabilir...
"Görür görmez oldu sana eğilim", acaba "meyilim" olsa daha mi iyi olurdu diye ilk okurken aklıma geldi...
Son kitayi da degistiriyorum müsadenizle :) "Ruhumu öldürdün ne kaldı geri, Bir beden var sade kemikle deri, Mutlu musun ey yar yaptın gideri, Kahroldum bu derdi kara kara ben"
usta kalemi, o kocama yüreği ayakta alkışlıyorum değerli hemşerim. yürek sesiniz var olsun.mükemmel bir şiir tebrik ediyorum suat hocam selam ve saygılarımla..
Gecenin geç saatlerinde böyle de damar şiir paylaşılmaz ki... Duyguyu bu kadar güzel hissettiren bir şiir de ancak senin kaleminden çıkardı Suatcım. Helal olsun. Tebrikler kardeşim.