sensiz tek başıma odamda senle dolu hayallerimde bir kuyuda gibiyim zifiri karanlık çirpınıyor; kıvranıyor senli düşüncelerim hasret ateşi ok gibi acımasızca ciğerlerime saplanıyor sensizlik içimi oluk oluk kanatıyor...
yüreğimin acı feryatları yankılanıyor buzdan odamın duvarlarında ruhum derin ızdırapta kulak ver; dört duvar buz ağlıyor hıçkıra, hıçkıra kadersiz sensizliğime..
aşkın; yakıcı bir güneş misali çölde yansamda sevmekten vazgeçemem binlerce hayal yükledim yüreğinden; yüreğime gözlerinden; gözlerime.. ellerinle; sözlerinle; senin gözlerinle; uzaktan sevilmeyi; sen öğrettin ruhuma; ve seni çok seven kalbime...
hayallerimde dahi olsa sana doyasıya sarılmayı öğrendim ne olur; bir ses; bir nefes ver beni merakta; beni senden habersiz beni sensizliğin kucağına; bırakma iste ömrümce, köle olayım sana; ömrünce bir anlık bile olsa; beni sensizliğe esir etme...
kurtar beni; ne olur düştüğüm karanlık kuyulardan sar, sarmala; koru yüreğimi kötülerden öyle çok alıştırdın ki beni sana sen yoksan; bende yaşam biter; biliyorsun can bildiğim..ölümse seninle olsun sensizlikten sana hasret ölmesin delice seven kalbim !...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KURTAR BENİ NE OLUR ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KURTAR BENİ NE OLUR ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ölmesin ablam zaten bizi yaşatan yüreğimizde nefes alanlar değil mi onlar ölmesin ölmesinki aglamasın şiirler başı bozulmasın şarkılar ölmesin ablam ölmeyi hakeden onca varlık varken bırak onlar ölsün
buram buram derin bir sevdanın sunulduğu duygulu bir anlatımında umut dolu bir şiir. düşler ve rüyalar bile sevgiliye yeter. yeterki aşk derin olsun tebrik ederim