Tanıtım Yazısı
12 Saatlik DVD Eğitim Seti ile Eşsiz bir kaynak! Katı Modelleme ve Mimari Uygulama Geliştirmeyi Bu Set ile Öğrenin! Bu eğitim kaynağında, 3D Studio Max programının kullanımını temel düzeyde işledikten sonra uygulamalar ile edinilen program kullanımı bilgileri ve modelleme teknikleri uygulamalı olarak gösterilmiştir. Modelleme aşamaları anlatılan iç mekan ve dış mekan uygulamalarında bulunan objelerin modelleme ve yerleştirme işlemlerinden sonra, bu objelerin kaplama işlemleri ve gündüz/gece ışıklandırmaları teknikleri anlatılmıştır. 3 boyutlu tasarım programlarını kullanmaya alışık olan ya da hiç bir tasarım programı ile çalışmamış olan, kısacası yediden yetmişe herkesin anlayabileceği şekilde hazırlanan eğitim seti ile konu hakkında tecrübe sahibi olsun ya da olmasın herkes katı modelleme sürecini rahat bir şekilde öğrenebilecek ve mimari uygulamalar geliştirebilecektir. Kitap ve videolarda anlatılan uygulama çalışmalarını tamamlayarak, temel düzeyde katı modelleme becerisine sahip olmakla birlikte, mimari modelleme ve render bilgi ve becerisine sahip olacaksınız. Ayrıca kitap ile birlikte verilen DVD içerisinde 12 saatlik görsel eğitim setine ve kitapta anlatılan uygulamalara ait kaynak kodlarla materyallere sahip olacaksınız. Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları şunlardır: 3D Studio Max’e Genel Bakış 3D Studio Max Arayüzünü Tanıma Viewport’lar ile Çalışma Max Ayarları ve Arayüz Düzenleme Objelerle Çalışma Primitive Obje Oluşturma ve Düzenleme Obje Kontrolleri ve Hizalama İşlemleri Objelerin Kopyalanması ve Dizi İşlemleri Objelerin Bağlantıları ve Gruplandırılması Shematic View ile Çalışma Modelleme Teknikleri Spline ve Şekil Kontrolleri Poligon, Edge ve Vertex Kontrolleri Modifier Menüsü ve Modifier Kullanımı Compound Objeler ile Çalışma Patches ve Nurbs ile Modelleme Teknikleri Poligonal Modelleme Teknikleri Materyal Türleri ve Kaplama Teknikleri
daha fazla
Yazar: Ahmet Ali Sümen
Yayınevi: Kodlab Yayın Dağıtım
ISBN: 9786055201135
Sayfa: 272s.
Boyut: 15x21
Kapak: Ciltsiz
Tarih: 2019
Kağıt Tipi: 1. Hamur