Deniz kenarýnda bir bankta otururken Somalili aç çocuklarý anlatmak istiyorsan þiirinde önünden geçen simitçinin sesine kulak vermelisin ve martýlarýn simitle olan iliþkisini birleþmiþ milletlerin askeri uçaðýyla Somali üzerinde gökyüzüne býrakýlan ihtiyaç paketlerinin paraþütüyle bir sunabilmelisin
mesela sen haliçte köprü üstünde balýk tutuyorsun iþte o zaman Bosnada havaya uçurulan köprüleri yazmalýsýn demek istediðim o ki , ölümü anlatýrken çiçek bahçesinde bir gülü koklamak için eðildiðinde savaþta cansýz milyonlarca cesedin kokusunu hissettirebilmelisin unutulacak olsa bile
duygu dediðin bir mayýn patladýðýnda kopan bacaklarýn o acý/yan hissini geçirmekse evet sevgilinin dudaklarýný öpme seansýyla da anlatýlabilir çünkü bazen ölümü anlatacak tek gerçek yaþamaktýr ki burada ki yaþamak , þaire bir kaçamak, sevgiliye bir aþk, ölüyeyse sadakatle baðlýlýðý gerektirir
ki eðer aþk’sa anlattýðýn acemisi sen ol dünyanýn býrak sevgili sevgili olsun dudaklarýnda içinin sanatý çürüsün, o banklar boþ kalsýn tabi yanýnda bir sevgili yoksa o meydanlar da olma, o meydanlarý anlatma iþte bir kez olsun, bir kezde onun için
koþtuðunda odanýn içinde koþmak için yer yoksa yüzmeyi denemek deðil anlattýðým, yürümek sadece ve yürüdüðünü felçli olmana raðmen yazmak o sayfalara ...
. Sosyal Medyada Paylaşın:
Noyan Safi Sel Åžiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.