Aşkın Yedekleri (Sözlü Özler)
Öncesinde yüzümü çevirdiğim şiirlerim şimdi benim sırlarıma kutu olan. Yüklenmiş parça parça bel sızıları, kalp acıları, umut yolculukları, iştahsızlıklar, yalnızlık sanılmışlıklar...
Yüzümü aya çevirmek istiyorum fakat yorgunluğumun gökdelen mimarileri engeliyor beni. Borcunu ödediğime inandığım aşkların ahları eksik para üstü kadar bile hissettirmiyor varlıklarını. Yokluğa sesleniyorum bir başkasının gözlerinde, varlığın zararına yenilmeden yokluğun zemheri soğuklarında bir çemberin içine düşüyorum. Ortada acı yokken, yarattığım acıların basit bir nedeni vardı.
Sadece yazmak...
Bense küçük bir hatada, vazgeçmeye o kadar yakın ve alışkınım ki, ne de olsa hiçbir şey annemi kaybetmekten kötü olmayacaktır. Kötülük kavramını oluşturan bizler, o kadar çok şeye ’kötü’ dedik ki parmakla sayılabilir kadar ’iyilik’ kaldı. Ve benim bu yaptığım kötülük değil. Arabanın yol alması için gereken benzin, ellerin ve bileklerinse yakıtı ’acı’ dır.
Onurlu bir şahıs, sevdiğinden vazgeçtiğinde kaybedilen takımının ilk onbirinde yerini almıştır. Tasarlanan planın, kurulmuş ve unutulmuş yahut yapılmayı bekleyen bir çok düşün yıkım ekibidir aslında düşünceler. Kaybedecek hiç bir şeyiniz kalmadıysa, yağmuru bekleyin...
Zifrinde göz gözü görmediği kalbim, aydınlığı yakalamıştı nokta nokta her yerden. İnandığım değil, sadece inanmak istediğim bir kalbin sıcaklığı, başkalarına daha yakındı. O yüzden aydınlık yerini gündüz ardındaki geceye bıraktı. Şimdi acı yok. Daha fazla sızı yok. İhanet içinde boğulmaktansa eski karanlık kalbimin zulmünde kötülükle boğulurum.
Zaten benden başka kaybedemeyeceği bir şeyi daha varsa, beni kaybetmiş demektir.
Mutluluk diledik.Sildik.
Mutluluklar dileriz.
SENG(Bahattin BERKDİNÇ)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.