Emperyalist Batı'nın Mayınları
Emperyalist Batı’nın Mayınları
Bu ülkenin insanları selçuklu ve osmanlı torunları olmasına rağmen, ne faşizm ne de kominizm osmanlıdan gelen bir ideadır. Bu idolojiler emperyalist batının anadolu topraklarına bir zamanlar döşediği mayınlardandır ve gün geçtikce ayaklarımız altında patlamaktadır. Eğer ki anadolu insanının, osmanlının temel gövdelerinden islam şuurunun açılmaması sebebiyle daha patlayacak olan başka -izm mayınları çoktur.
Bu mayınlar batının, ’bükemediğin eli sindirme ve dönüştürme politikas’ının malzemelerindendir. Sömüremediği toprakları, üzerinde bulunan insanının kullanmasına göz yummamış ve bu insanları sözkonusu politikaları ile beyinlerini uyuşturmuştur. Böylece beyni uyuşan insanımız özünden farklı bir alemde hayat sürdürerek, boş işlerle* zaman sarfiyatı yaparak elinde bulunan imkanları kullanmaktan kendini alıkoymuştur.
Batı’nın bu tuzağından kurtuluşumuzun ancak gerçek tarihimizle yüzleşmemizle bu tuzağın ve kimlerin bu tuzağı hazırladığını öğrenerek, öze dönüş çabasıyla gerçekleşmesi kaçınılmaz bir gelecektir.
Açıklama: * Boş işlerden kasıt, sonunda -izm olan kelimelerin bir bütünlük oluşturduğunda içi boş ve insanlık için çok önemliymiş gibi gösterilip, insanlara dayatılan ya da argo olarak söylersek yutturulan batının aslında kendi kurtuluşu için üretip anadolunun kurtuluşunda hiç bir işe yaramayan idolojilerdir. Bunun yanında yine batı için işe yarayan fakat bizim için anlamsız olan giyim- yaşam tarzının önemli bir meseleymiş gibi anadolu insanını dramatik bir şekilde oyalamasıdır. Daha sonra medya denen sihirli kutu peydah olmuş ve batı, büyük bir nimet bildiği medyayı istisnasız kötüye kullanarak sözkonusu dönüşüm kaçınılmaz olmuştur.
YORUMLAR
Öncelikle yapmış olduğunuz sömürememe tespitinize hak veriyorum tabi dünyanın en verimli toprakları anadolu ama çepeçevremizide sömürüyorlar ne zaman ki tam bir islam şuuruna kavuşursak o zaman sömürmeden nasıl yönettileceğinide göstereceğiz kaleminiz daim olsun tebrikler