- 689 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BEYAZIN MASUM YÜZÜ !!!
Gökyüzü sinesi çatlarcasına içini akıtıyordu. içinde ki tüm dert, keder, hüzün dolu duygularını bir çırpıda kurtulurcasına hızlı hızlı atıyordu. bir an avvel rahatlamak istiyordu. iki bulutun çarpışmasından ortaya çıkan enkaz gibi gürültünün ardından daha da dehşetini artırıyordu. sanki insanlığı sitem edercesine... hıçkıra hıçkıra ağlıyordu gökyüzü. neydi bu kadar üzen, neydi bu kadar canını yakan...
Esen rüzgar gökyüzünün dehşetine destek verircesine, gökyüzünün gözyaşlarını sağa sola fırlatıyordu. bir damlasını bile aynı metrakareye düşürmemek için çaba sarfediyordu. sessizlikte ortaya çıkardığı uğultı kulakları rahatsız ediyor, ürkütüyordu. Evlerin çatısı darmadağın ediyor, engel olmaya çalışan ağaçları kökünden söküp atıyordu.
ADETA KÜÇÜK KIYAMET KENDİNİ HİSSETTİRİYORDU...
Yeryüzü tüm bu olanlara sessiz kalmıyor, insanların ayağını kaydırıyordu. binaları yerle bir ediyor, herkesi bu şartlarda sokak ortasında bırakıyordu. bir kişi artık bu olanlara isyan edercesine ;
NE OLUYOR BÖYLE, NEDEN BU ACI,
NEDEN BU IZDIRAP...
CEVAP GECİKMEDEN GELMİŞTİ BU İSYANA KARŞILIK;
Yeryüzü aleminde sizden önce, sizin yaptığınız hataları, başka insanlar yapmıştı. onlarda kendilerine NE OLUYOR; NE BUNLARA SEBEB OLAN diye birbirlerine atıyorlardı. ve bir ses BOŞUNA BİRBİRİNİZE ATMAYIN SORUMLUSU NE SEN, NE O, NE BU, NE ŞU... SORUMLULAR SİZLERSİNİZ...
Dünyada sanki hiç ölmeyecek gibi yaşantıyı seçip, sizi yaratanı unuttunuz. verdiklerine karşılık, hep daha fazlasını istediniz. bir defa şükür yerine daha fazla açılıp saçılıp isyan edenlerden oldunuz. daha farklı sapıklıklara düşüp benliğinizi, kendinizi kaybettiniz. kız çocuğunuz olduğunda burun kıvırıp kucaklarınıza almadınız, erkek sevdası olmaktan vazgeçmediniz. sizden öncekiler erkek evlatları olunca ödüllendirilip, kız çocuklarını diri diri gömmediler mi... bunu böyle düşünüp hala nasıl olurda kız çocuğun olduğunda üzülebilirsin.. senin diri diri gömenlerden ne farkın var...
Bir kişinin aklına geldiği zaman yaradan; onunla alay edip bir daha mı dünyaya geleceğiz dersiniz. evet doğru dünyaya bir daha gelmeyeceksiniz o zaman neden gitmeyecek gibi yaşıyorsunuz... şimdi tüm olanları yaşayın; düşünün. ve ona göre tercihini yap...
Unutmayın ! SİZİNDE SAĞLIĞINIZDA GÖMDÜKLERİNİZİN YERİNİ YİNE SİZ ALACAKSINIZ.... YARADANI, YARADILANI UNUTMAYALIM...
BEYAZIN MASUM YÜZÜ OLUN;
KARANIN İTİCİ YÜZÜ DEĞİL...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.