- 795 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Tanrım özür diliyorum günahlı ölüyorum...
Sadeleşebilmek istiyorum....
En süslü anda seninle bir bütüncesine sadeleşebilmek.Belki o zaman nedenler açığa kavuşur kim bilir ? Kim bilir belki bu anda seni tanımsızlığıma yorar sonra da tanımsızlığım da boyutsuzluk üzerinden bir bağ kurar en derinine inerim..Ruhuma bir telaştır seni sevme mecalim.Şimdi anlamsızlığıma ihanet etme sakın. Şizofreniyle de asla karıştırma .Şizofrenik olsaydı sana olan hislerim , gidişinin ciddiyetine varamadan ölmüş olurdum . Cesedim küf kokardı yormamaktan kendini.AŞK sa firari ...
Seni sana bağdaştırıp Tanrı ’dan af dilerdim şüphesiz.
"Tanrı dan özür diliyorum
Diliyorum çünkü
Seni kendime bir günah gibi işliyorum!."
Bedenim de seni ilahlaştırmak çok muydu sahi ?
İnancımla çelişkiliyken tanıdım seni.HOş-Çakal dın ya sen hani kurnazdın biraz da .
Biraz da nergis gibi ağlamaklı daima.
YANKI!!!!! öyle çarpma sarp kayalıktan yosunlu , kaygan ve ıslak gözlerime...
Susuyorum...yavaş yavaş ...ellerim soğuyor...kalem gittikçe eğiliyor eklemli parmaklarım arasında...susuyorum damağım kuruyor....gözlerim..gözlerim flu görüyor ...birileri kulağımı delercesine açmış lanet konçertolardan birini...Tanrı’m beni affet bolca günah işleyerek ölüyorum.....
EYLÜL AKYÜZ