- 1032 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ben Masalcıyım Akıllım
-Aziz Nesin canın rahmet istedi.Şimdi bu yaşadıklarımı sen anlatsaydın abartmış derdim.Yaa sanatçı olunca abartının abartısı oldu hayat.
-Hayat güzel güzel hayatın böyle tadı çıkar.Kalemin gücünü kullanmayan sanatçılar sevin insanı yumalım gözlerimizi gözü kapalı da görürüz
-Şimdi seviyoruz seni hocam.Arkadaş dedi ki yakında profesör demeye başlarlarsa o zaman düşün.Ben böyle iyiyim
- O gün biri bir şey söyledi bayıldım söze.Bana eziyet edenlere teşekkür ederim beni bu güne getirdiler.Romanda kullanacaktım ama roman yok.
- bakamayacağın çocuğu doğurmayacaksın bakamayacağın romanı da yazmayacaksın.üç yüz sayfalık romanı başıma bela mı edeceğim.Elimdekiler yeter.
-Bu gün bir yere gittim.Öyle masallar anlattı ki uyuyor gibi yaptım
- Sanatçıyı yanıltım diye düşünün en büyük yanılgıyı yaşar.Ve sonra yalan olur da bunun farkına varmaz.
-Benim masalım bitti dedim ona inandı mı?Belkide.Benim masalım biter mi?Akıllım ben gerçek masalcıyım
-Her Şeyim Var sanırdım benim kitabım.Her şeyimi alan kitap.
-Her Şeyim Var sanırdım benim kitabım.Benzimi solduran gözlerimi dolduran mantığımı hiç edip cevapsız sorularla yorduran kitap.
-Her Şeyim Var Sanırdım benim kitabım kara yazgılı kitabım.Ne kadar okunduğunu asla öğrenemeyeceğim kitabım.Şiir kitabım.
-Her Şeyim Var Sanırdım benim kitabım.İsyanlarım kara basanlı yeni şiirlerin kaynagı benim şiir kitabım.Boranlarla fırtınalarla fırlattığım.
-Şiir ayakta durabilse bile şairi arkasında olmalıdır.Çünkü onu en çok o anlar.Tabi ki özgürlüğünü kısıtlamadan.Şair şiir doğmadan bilir özgürlüğün ne olduğunu.Ki sanatçılar asla zincire vurulmazlar.Onların ruhlarındadır sanatçının gizi ve gücü.
-Şair varsa şiir vardır
-Hayata hep inadına sarılacağımıza arada hayat ellerimizden kendiliğinden tutsun ki hayatın tadına varalım
-Bazen yaşarken yaşantına giren insanları kendi kurdukları benimsedikleri yaşantılarında bırakmam gerektiğini anlarsın.O zaman gidersin sesiz sakin ve haber vermedenYokluğunu fark etiğinde zaten yokluğuna alışmış olur.
-Siteme hakım yoksa beni sevmeye hakkın yok.
-Bitti mi? Bitmedi tabi.Şimdi ne yapacağım diye düşünmeye başladım yine.Hayat taş üstüne taş koymasan da ben yine sağlam çıkacağım.Benim masalım bitmedi.Çünkü sizin masalınız bitmedi.Gökten üç elma da düşmedi.
Jale KESKİNKILIÇ
30-5-2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.