- 1058 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Alev'ime
Birini çok seversin ya hani çıkmaz aklından bir saniye.Birlikte geçirdiğiniz anlar gelir aklına gülümsersin,içine sığdıramazsın, bazen olur ondan başka kimseyi istemezsin belki yanında, soluğu onun yanında almak istersin.Onun sıcaklığı,onun sesi,gülüşü huzur verir sana ya hani,gözünü bile kırpmadan bakmak istersin doya doya...Bazen de çekinirsin kıyamazsın bakmaya bile,öyle anlar yaşarsın ki mutluluktan dökülür bu defa gözyaşları.Hiç üzülmesin,bir damla yaş akmasın gözünden istersin,onun canı acıdığında senin için yanar ya hani...Onun gülüşü için dünyayı verirsin ya,sonra hayaller kurarsın içinde hep o olan,ömrünün sonuna kadar yanında olmasını istersin.Hani herkesten kıskanırsın ya onu,hatta bazen bencilce düşünüp bir tek ben olayım istersin ya onun hayatında,paylaşamazsın kimseyle...İçine sokasın gelir ya böyle,içindeki sevgi taşar bazen,yerinde duramazsın,onunla sürekli konuşmak gelir ya içinden. Hani bir de çok korkarsın ya kaybetmekten onu belki hiçbirşeyden korkmadığın kadar,sırf bu ihtimali düşünüp ağlarsın belki ya kaybedersem onu diye...Çok özlersin ya onu, yanından ayrıldığın an başlar özlemin,gün sayarsın onu görmek için..Hiçbirşey koyamazsın yerine ya hani,bambaşkadır o senin için,ne olursa olsun vazgeçmediğindir,kıyamadığındır,huzurundur,canından bir parçadır,HERŞEYİNdir ya hani..
Anlatabildiklerim bu kadar birde içimi okuyabilsen hanii :)
Sonsuza kadar benimle ol meleimm.Seni çok seviyorum ♥
Alev'ime Yazısına Yorum Yap
"Alev'ime" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.