- 1526 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİNİ MÜSLÜMAN TÜRK EVLADI OLARAK KABUL EDEN DELİKANLIM DİKKAT
Eskilerin maarif dediği bir eğitim uğraşını birlikte devam ettiriyoruz.Güncel olan bilgilerin yanı sıra sizlere bütün hayatınız boyunca rehberlik etmesi gereken inanç, kültür, fikirlerden oluşan Müslüman Türk milletinin dünya görüşünü de sizlere hissettirerek bir ruh kazandırmak için çabaladık ve çabalamaya devam edeceğiz.
Bu arada siz yetişen evlatlarımızı bizlerden soğutup yabancılaştırarak birer Avrupalı bencilliğine kavuşturmak için güçlü müesseseleriyle kendi yaşam tarzlarını bizim beyinlerimize kazıma faaliyetlerini hızla sürdürmektedirler.Bunun için uluslar arası kültür patronları; televizyonları,internetteki yayınları,reklamları, sinema filmlerini,tiyatro oyunlarını,bilgisayar oyunlarını,komedi,mizah,espri gibi güldürü çeşitlerini,şarkıları ve şarkı çeşitlerini,çizgi filmleri ustalıkla kullanıyorlar.Özellikle milletimizin davranışlarını bozarak kültürümüzü önce alaya almak, arkasından da terk etmeye zorlayarak kendi inancımızdan, kendi gelenek göreneklerimizden,kendi halk oyunlarımızdan,kendi eğlencelerimizden vazgeçmemizi istiyorlar.Eğer biz onlar gibi yaşamaya çabalarsak,onların bize sundukları yiyecekleri,içecekleri ve giyecekleri kullanacağız.Onlar hem servetlerine servet katacaklar hem de bizim zenginliklerimizi ellerine geçirip kullanarak bizlerin zenginleşmesini önlemiş olacaklar.
İşte Afrika’ya yıllarca bunları yaptılar.Bir Afrikalının söylediklerine kulak verelim:”Batılılar geldiklerinde ellerinde İncil, bizim elimizde topraklarımız vardı.Bize gözlerimizi kapayarak dua etmeyi öğrettiler.Gözümüzü açtığımızda bizim elimizde İncil, onların ellerinde topraklarımız vardı.”Bu acı sözü Kenya Devletinin kurucusu Jomo Kenyatta söylemiş.Zenginlikleri olan kömürü vagonlarla ve gemilerle ülkelerine taşıdılar,insanlarını da kendilerini hizmetçi ya da uşak yapmak için gemilerle götürdüler.
Çanakkale’de İngiliz komutanı şöyle haykırıyordu;”Türklerin elindeki bu kitabı (Kur’an-ı Kerim)alamazsak onları asla yenemeyiz.” Batılıların ve Batı hayranlığı duyanların ülkemizdeki mücadelesi bundan başka bir şey değildir.Tek amaçları bizi dinimizden uzaklaştırıp Anadolu’yu Hıristiyanlaştırabilmek.Dinimizden inancımızdan kültürümüzden ve dünya görüşümüzden bizi nasıl uzaklaştırmaya çalıştıklarını Heybeliada Ruhban Okulu papazı,Rus büyükelçiliğine şöyle anlatıyor:
”1-Çocuklarına ve gençlerine argo konuşma alışkanlığı kazandırmalıyız.
2-Din görevlilerinin hakkında fıkralar uydurup onların gözünde dini ve dinin kutsal saydıklarını küçük düşürmeliyiz.(Mesela Hacı hoca değil mi?Hocanın dediğini yap gittiği yoldan gitme.Gibi sözler bu amaçla üretilmiştir.)
3-Kız erkek ilişkilerinde mahremiyeti kaldırarak evlilik dışı çirkin ilişkilerle ahlaklarını bozmak.”
Bu bilgilerin ışığında baktığımızda kendimize şunu soralım.Biz eğer Müslüman Türk milletinin evladıysak nasıl davranalım.Batılı gibi davranmak toplum olarak bize zarar mı verir yoksa bizi uygarlığa mı götürür?
Batılıların Afrikalıları Hıristiyanlaştırdıkları halde onları uygarlıkla büyütüp geliştirmedikleri gibi bize de aynı muameleyi uygun göreceklerinden kuşku duymayalım.
Hangi mesleği yaparsak yapalım milli kültür ve sanatımızı yaparak ya da severek geliştirmek için gayret edelim.Çünkü ülkemizin geleceği,milli kültür ve sanatımızı geliştirerek milli dünya görüşümüzü güçlendirmeye bağlıdır.
YORUMLAR
SELAMÜNALEYKÜM,MUHTEREM HOCAM.
MÜSLÜMAN TÜRK MİLLETİ ÜZERİNDE OYNANMAKTA OLAN,SİNSİ,KALLEŞ,VE KAHPE OYUNU,ÇOK GÜZEL,AZ VE ÖZ OLARAK İFADE ETMİŞSİNİZ.ALLAH SİZDEN,VE SİZİN GİBİ DÜŞÜNEN,OYNANAN OYUNUN FARKINDA OLANLARDAN RAZI OLSUN.32 YILDIR OYNANAN BU KAHPE OYUNUN ORTASINDA YAŞIYORUM.TÜRKİYEDE YAŞAYIPTA BU OYUNUN FARKINDA OLAN,GÖZLEM ALTINA ALAN,ÇOK AZ SAYIDA İNSANA RASLADIM.BU OYUNUN BİR ŞEKİLDE DAHA GENİŞ KİTLELERE DUYURULMASI GEREKİYOR.SİZ ÜZERİNİZE DÜŞEN KISMINI YAPMIŞ,VE YAPMAKTASINIZ. BU KONUDA ALMANYADA TÜRKLER ÜZERİNE OYNANAN OYUNLARDAN BİR TANE MİSAL VERMEK İSTİYORUM.EN ZEKİ ÇOCUKLARIMIZI GERİ ZEKALI ÇOCUKLARIN GİTTİĞİ OKULLARA GÖNDERİYORLARDI,BUNA DAYANAMAYIP ÇOCUĞUNU TÜRKİYEYE GÖTÜREN AİLELER,ÇOCUKLARININ GERİ ZEKALI OLMADIĞINI ANLADILAR.GÖTÜREMEYENLER BU DURUMU SİNESİNE ÇEKMEK DURUMUNDA KALDILAR.
BİR GAZETECİ BU DURUMU İÇİŞLERİ BAKANI WOLFGANG SCHAUPLE YE SORDUĞUNDA,ALMANYA YA,HİZMET ETMESİ İÇİN GETİRDİGİMİZ YABANCI İNSANLARIN ÇOCUKLARINI OKUTUPDA KENDİ ÇOCUKLARIMIZIN BAŞINA ŞEF Mİ YAPALIM DEMİŞTİ.DAHA FAZLA UZATMADAN,
DEMEK İSTEDİĞİM ŞUDURKİ,VATANIMDA BU KAHPE OYUNUNUN FARKINDA OLAN,SİZİN GİBİ BASİRET SAHİBİ İNSARLAR SAYESİNDE,İNŞALLAH BU MİLLET UYANACAK,TİTREYİP KENDİNE DÖNECEK.TÜRK'ÜN TÜRK'TEN BAŞKA DOSTUN OLMADIĞINI ANLAYACAK.SELAM VE HÜRMETLERİMİ SUNUYORUM.
Derebey tarafından 10/19/2012 8:03:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
Derebey tarafından 10/19/2012 6:20:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Derebey tarafından 10/19/2012 6:40:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Turgut Yıldızan
İşte oynanın geçek oyun bu gören gözlere ne mutlu, görmesi gerekenlerin duyması için sesimizin her halde daha bir gür çıkması gerekiyor.Hoş alıcıları kapalı cihazın ses vermesi ne kadar abes ise kulakları ve kalbi mühür insanların da duymasını beklemek bir ao kadar abestir.O zaman dağları aşan gür bir sesle bağırmalıyız ki sesimiz duyulsun. Selam ve dualarımla, kardeşime...
Turgut Yıldızan
okumaktan keyif aldığım bir düşünce ürünüydü değerli yazınız..
evet okuyup tekrar pekiştirdim dediklerinizi. bir kere daha güç aldım yazınızdan. okumaya çalışmaya kendim olmaya daha sıkı sarılacağım.
tebrikler selamlar değerli yazar.
daha nice güzel yazı ve şiirlerde buluşmak temennisiyle.
Turgut Yıldızan
oktay sinanoğlunun, hedef Türkiye adlı kitabını yıllar önce okuduğumda dedimki,bu kitap devlet eliyle hane hane dağıtılıp türk insanı bilinçlendirilmeli,şimdide aynını söylüyorum,ancak mandacılığı daha en başında kabul eden,teslimiyetçi yapıya sahip iktidar hırsıyla kişisel egolarını tatmin eden devlet adamlarıyla bu iş olmuyor,gerçek Türk milliyetçiliği öze dönüşüm hareketini başlatır ümidiyle hasretle o günü bekliyorum.bugünki mantık sömürü mantığı geçmişte olduğu gibi,bugün halkın inançlarını sömürüp,istedikleri gibi at koşturanları bu halk bir an önce idrak edip,gerçeğin ayırdına varamadıkça biz daha çok küllüm oluruz,bunu yolu gerçek Atatürk milliyetçiliğinden geçer..saygımla...
Turgut Yıldızan
Yazdıklarınızda çok haklısınız, evet dînimizden ve kültürümüzden vazgeçmemeliyiz.
Lâkin verdiğiniz Kenya örneği gibi ülkemiz iktidârı da halkı dinle uyutuyor gibi geliyor bana, bir din meselesidir aldı gidiyor, insanların inancı ve vicdanı sömürülüyor, İnşaallah biz gözlerimizi açtığımızda topraklarımız başkalırının elinde olmaz.
Selam ve sevgimle.
Turgut Yıldızan
(Mustafa Çetiner)
(Mustafa Çetiner)
Evet, milletin bütün sorunu bu, dostunu ve düşmanlarını tanımamak ki;bundan öncesi ise kendini ve tarihini tanımamak, yüreğineze sağlık muhterem hocam.Elleriniz dert görmesin, hem biz hemde öğrencileriniz sizsiz kalmasın inşaallah. Selam ile...
Turgut Yıldızan
Şu asrın en mühim meselelerinden olan bir soruna parmak basmanızdan ötürü müteşekkirim, belkide geleceğe yönelik baktığımızda kırılma noktası diyebileceğimiz kritik bir dönemde yaşıyoruz. Ve daha çok genç beyinler üzerinden oynanan bu oyunlara ne yazıkki aldanıp, düşenler var. İslama ve Türklüğe karşı yapılan saldırılar tarihte süregelmiş -çekememezlik vb.çeşitli sebeplerden- son dönemlerde belirttiğiniz gibi her türlü sosyal medyalardan hız kazanmakta.
Tek diyebileceğim değerli kaleminizi en içten sevgi ve saygılarımla kutlarım değerli hocam. İnşallah milli şuura erebilir ve kendi öz değerlerimizi-gelenek,görenek,örf,âdet,din,dil vb.-,benliğimizi muhafa edebiliriz. Bu aşamada size, bize, kısacası bu vatanın her bir ferdine önemli bir sorumluluk düşüyor. Böyle önemli bir yazıyı kaleme aldığınızdan ötürü çok minnettarım saygıdeğer hocam. saygı ve sevgilerimle..
Turgut Yıldızan
Bunların gayretleri neticesinde Milletimizin yapacağı yeni çağ açma hamlesiyle insanlarımızın ve dünya insanlığının gönüllerini fethedemezsek dünyanın hali pür melal olacaktır,Allah korusun.