- 662 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AYDINLI ÖKSÜZ ŞAİR BİR BİRİNCİLİK DAHA KAZANDI../ Hikmet OKUYAR
Aslen Bozdoğanlı olan Aydınlı Şair Şükrü Öksüz,Türkiye genelinde geleneksel olarak 15 ayrı dalda tertiplenen ’Özellikleri ve Güzellikleri ile İllerimiz ve İlçeleri ’ konulu; 15. Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması sonucunda AYDIN GÜZELLEMESİ isimli ŞİİRİ ile 2012 Hikmet Okuyar Türkiye Birincilik Ödülü kazandı..
- Aydın Yazarlar ve Şairler Derneği Başkanı Şair Şükrü Öksüz’ün; Aydın ve İlçeleri tanıtım turizm kültür sanat etkiliklerine yaptığı öncülük; Özellikleri ve Güzellikleriyle Aydın ve İlçeleri konulu AYDIN GÜZELLEMESİ ile Hikmet Okuyar imzalı Türkiye Sevdası isimli proje çalışmasına Şebingülü duyarlılığında sağladığı manevi destek; hem AYDIN ve ilçelerinde hem de Şiir Şenliklerinin Şöhretler Şehri Şebinkarahisar ve civarındaki sanatsever şiir dostları tarafından sevinçle karşılandı..
Aydın Güzellemesi Aydınlı Öksüz Şaire bir Birincilik Ödülü daha kazandırdı..
Türkiye çapında 15 ayrı dalda tertiplenen “ Özellikleri ve Güzellikleriyle İllerimiz ve ilçeleri ’’ konulu 15. Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması’ ardından; Şair Yazar Hikayeci Fotoğraf Sanatçısı M. Sadık Medin başkanlığında; Şair Şiir Yorumcusu Hikayeci Romancı Gazeteci Hatice Opak Bilgin Yardımcılığında, Üniversiteli Şair Şiir Yorumcusu Gökhan Pekacar, Eğitimci Şiir Yorumcusu Kazıbek İbrahim Oktay ile Hikmet Okuyar tarafından oluşturulan Jüri Üyelerinin değerlendirmesi sonunda ‘Aydın Güzellemesi’ adını verdiği 28 kıtadan oluşan ve 7+7 duraklı ve 14 heceli şiiriyle 2012 Hikmet Okuyar Türkiye Birincilik Ödülü kazanan Şair Şükrü Öksüz; önceki yıllarda yapılan şiir yarışmalarında da ’ Denizli Güzellemesi ’ , ’Manisa Güzellemesi ’şiirleriyle ayrı ayrı Birincilik Ödülü kazanmıştı.
Aydın Yazarlar ve Şairler Derneği Başkanı olan Şair Şükrü Öksüz’ün bugüne kadar yayınlanmış altı şiir kitabı, bir deneme kitabı, beş Antoloji kitabı ve yayına hazır dört şiir kitabı daha bulunuyor.
Şükrü Öksüz’ün şiirleri yerel ve ulusal düzeydeki gazete ve dergilerde yayınlanıyor. Öksüz, aynı zamanda Aydın Yazarlar ve Şairler Derneğinin yayın organı olan “Aydın Efesi” adlı kültür sanat ve edebiyat dergisinin de sahipliğini ve genel yayın yönetmenliğini yapıyor.
Aydın Güzellemesi ile 2012 Hikmet Okuyar Türkiye Birincilik Ödülü kanzan Aydınlı Şair Şükrü Öksüz, ödülünü; Aydın ve ilçelerinde tertiplenecek şölenlerde ya da; şiir müzik şarkı türkü etkinliklerinde teslim alacak..
Haberleşme ve İrtibat Adresi :
Hikmet OKUYAR
Şüsiyad Başkanı
GSM: 0530 885 32 72
Cumhuriyet Meydanı
Kömbeler Pasajı Kat :1, Nu: 2
ŞEBİNKARAHİSAR / GİRESUN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.