- 478 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
DUALARINIZDAN ÖNCE SİZ ULAŞIN
Bu gün herzamankinden daha fazla iyilik yapalım,bir huzurevini ziyaret edelim ,belki sosyal hayatın koşturması karmaşası içinde ihmal ettiğimiz büyüklere özür ziyaretide olabilir.Tanımadığınız bir çocuğu sevindirin,semtinizde yolunuzun üzerinde bir okula uğrayıp bir sınıf dolusu çocuğa hikaye kitapları hediye edin.Ve en önemlisi bu gün kendinizi huzur ve iyilik meleği ilan edin.Ben ne yapacacığım ?Birazdan mutfağıma giriceğim ve güzel kurabiye tatlılardan hazırlayıp evimin tam karşısındaki huzurevinde bulunan ,her sabah balkondan bana _bugünde mi gelmiyorsun ?diye seslenen ihtiyar delikanlı ve nur yüzlü büyüklerimi ziyaret edeceğim.Ve sonra bambaşka duygu selinin yaşandığı boğazınıza her seferinde bir kör düğümün atılıp iki kelimenizi edemediğiniz pırıl pırıl,ı ışıl ışıl engelli çocuklarımızı, yaşama sevgiyle tutunmaya çalışan çocuklarımızı rehabilitasyonlarında ziyarete gideceğim.Unutmayın yaşlı,hasta ,kimsesiz ve engelli bireylerimizin bizlerden daha çok çok ilgi , sevgi manevi desteğe ihtiyaçları var.Bunu uzak mesafeden anlayamazsınız.Lütfen ayağa kalkalım ve yakınlarında duralım dualarımız elbette ulaşır .Dualarımızdan önce biz neden ulaşmıyoruz.Hadi şimdi sıra bizde .Sevgiyle huzurla uzanan ellere her zaman sevgiyle uzanılır.
YORUMLAR
Yüreğinize sağlık,evet aslolan dualardan önce onlara ulaşmak olmalı işin doğrusu...
Beğenerek okudum güzel yazınızı ve kutladım duyarlılığınızı...
Saygılarımla...
GÜLNUR ATEŞOĞLU
KUTLARIM ARKADAŞIM YÜREĞİNİZİ VE BEMBEYAZ DÜŞÜNCELERİNİZİ, DUALARINIZDAN ÖNCE SİZ ULAŞIN SÖYLEMİ DE SON DERECE AÇIK, NET, ANLAŞILIR VE YERİNDE BİR MESAJ. FAZLA SÖZE HACET YOK, DOĞRUSU ŞAHSINIZIN YAPTIĞI / YAPACAKLARIDIR.
SAYGILARIMLA.