- 1031 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞE AKAN GÖZYAŞLARI !!!
Geçmiş gelir insanoğlunun gözlerinin önüne. Derler ya film şeridi gibi geçer diye; tıpkı film gibi bir hayatın vermiş olduğu acıların sonunda ortaya çıkan sonuç… bir saniye olsun gözlerni kapatıp uzaklaşmak istediğin, kaçmak istediğin zaman buluverir yalnızlık sırdaşın.. ellerini tutup olduğun yerden herşeyden alır götürür seni.. sen ve yalnızlık vardır sadece… herşeyini olduğun yerde bırakıp artık sadece siz varsınız…
Çocukluk günleriyle başlar hayat… sen geçmişte yaptıklarının ve yaşadıklarının tatlı hayatını şimdi anlarsın… çünkü bitmiştir, geri dönüşü yoktur. Bizde malum kaybedince anlaşılır değerler… kaybedince deriz KEŞKELERİ… bir ara gözlerinin yaşardığını hissedersin, damlacıklar dayanamaz geçmişin ağırlığını kaldıramaz bırakıverir artık.. sel olmuştur gözyaşları, silen bir el ararken yalnızlıktan başka kimse yoktur yanında… acın bir kat daha artmıştır. Geçmişin vermiş olduğu derin yara izi gününde hala tazeliğini korumaktadır. Unutmak istersin, yalnızlıktan kurtulup yepyeni bir arkadaş bulmak istersin. Geçici bir süre uzak kalsada yalnızlık seni asla bırakmayacatır. En masum, en güçsüz olduğun zamanda hiç kimse yok mu diye yalvardığında yine YALNIZLIK olacaktır. Anlamışsındır artık kaderindir yalnızlık senin… her sabah yeni bir güne başlarken gözlerini açtığında yanı başındaki yastık boş durmaktadır. Her gece yattığında sabaha yeni bir heyecanla uyanmak istesende her sabah hüsran olmaktan kurtulamamışsındır.
Gözlerin senin yaşadığın acıları sanki dipfrizde saklarmışcasına içinde barındırır. Yüzünde ki çizgiler yaşadığın acıların yaptığı yoldur sanki. Sana yaşlı diyenler, daha acımamıştır yürekleri. Daha kan ağlamamıştır kalpleri. Daha yolun başındadır hayatın. Sen hayatı tanımamış değil hayatın haritasını çıkarmış bir yürek olmussundur artık. Yaşadığın acı. Keder, gözyaşı, sevinç, huzur, mutluluk ve bin türlü duygu seli SENİ, SEN YAPMIŞTIR… sen unutmaki hayatın sonuna gelmiş olsanda hiçbir zaman yalnız değilsin. Çünkü sana bir arkadaş bırakıyorum. İsmi yalnızlık… sen hayatta yaşarken hiç sevmediğin, yanında olmasından hiçte mutlu olmadığın YALNIZLIK. Dedim ya sana en çaresiz zamanında sana arkadaş olarak tekrar yanında olacak diye… şimdi SEN VE YALNIZLIK…. YALNIZ DEĞİLSİNİZ….!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.