Kapitalist Düzen
Mevcut sistem gitgide insanları esaret’e sürüklemeye devam ederken, -belki abarttığımı düşünürsünüz- Ama insanlar bugün bazı seçkinlerce modern kölelik modeli ile kullanılmaktadır!
Eski çağlarda kalmış bir uygulamanın günümüzde uygulanması ile karşılaştığımız zaman ’Hangi devirde yaşıyoruz!’ diye çıkışırız. Peki yaşadığımız devrin; Taş Devrinden, belirli seçkinlerce insanların köle olarak kullanıldığı, tek bir itaatsizlik halinde işkenceye uğrayan insanların döneminden ne farkı var?... Sizce gerçekten Özgürlük, Demokrasi vb. Kavramlar günümüz dünyasında var mı? Hiç mi hiç sanmıyorum! Aksini iddia edecek insanlardan da akla mantığa sığacak insancı bir açıklama bekliyorum. Ülkemizde Sote tekstil atölyelerinde Sağlık Güvencesi olmaksızın Asgari ücretin yarısına çalıştırılan milyonlarca insanımız var. Ve daha da kötüsü bu insanlardan her yıl birçoğu yoksulluk içinde gelecek ay’ı nasıl ne şekilde getirebilirim diye düşünerek sefalete sürüklenmektedirler. 1 Mayıs’ta bu insanların bayramıydı. Kutlamaya heveslenmişlerdi ki, Yukarıdan uyarı geldi 1 Mayısta tatil falan yok! Neden yok? İşveren insan sana diyorum neden yok? Tüm Kamu çalışanları, Eğitim Kurumları 1 Mayıs İŞÇİ Bayramında otururken, Bayramın sahibi işçi ve emekçiler Min. 12 Saat olmak üzere o günde çalışmaya, didinmeye devam ettiler. Ne kadar adil değil mi? (!)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.