- 1501 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
DENİZİN DALGALARI
Yoldan geldim çok yorgunum aslında.Evime gidip uyumak istiyorum, ama ne mümkün..
Günün koşuşturması devam ediyor olanca hızıyla.
Gözlerimi kapatıyor düdük sesleriyle açıyorum kocaman.
Pencereden bakıyorum denizin eşsiz güzelliğine dalmışım. Derinden bir ah! çekiyorum sayıyorum geçen gemileri.Bazısı yolcu alıyor, bazı gemiler de yolcularını bırakıyor.Hayat devam ediyor kısacası gerçek yaşamda.
Yağmur düştü toprağıma, fırtına da var kıyılarda hafif çalkantılı deniz..İyot kokusunu çekiyorum doyasıya..
Ne çok özlemişim üç günlük ayrılıkta bile deniz kokusunu memleketimin.
Bahar gelmiş olanca güzelliğiyle ’’merhaba’’ diyor.
Melissa limon ve iğde çiçeği kokuyor sokaklar . Ihlamurların kokusunu da unutmadan koyalım sıraya.
Şarkılar söyleniyor gençler tempo tutuyor, dans ediyor. Arada şarkının sözleri geliyor kulaklarıma
Son pişmanlık fayda etmez diyor.
Ağıtlar yakılıyor sularına bırakılıyor denizin usulca..
Veda el/veda deniyor satır aralarında umarsızca
Ben hiç gelmemiştim ki size
Ayrılık şarkısını neden yazıyorsun bize
Diye şarkı sözleri dökülür dilinden ya hani insanın, aklına düşer sorgularsınız hayatı
İhanetin kırmızı olur rengi ateş gibi.Yürek ve dil eşlik eder yalanlara.Kervanlarda kimliksiz yolcular da yer alır.Yitik kentin sokaklarında dolaşır sağa sola saldırır.
Dahil olmazsınız yatsıya kadar yanan mumlara...
Sermayeleri yalanlarıdır
Gökyüzü bile ağlar insansızlıklarına.
Gönül kapılarının sürgüleri bile paslanmış.
Aynada bile görünmüyor suretiniz.
Sanal dünyanızda doktor mühendis avukat öğretmen olursunuz. Otuz yaşlarında evli-bekar.
Profile de yabancı tanınmamış bir artist veya aktrist resmi koyarsanız tamamdır bu iş.. ’’Yurtdışından benim masterım var’’ da yazabilirsiniz.
Yalandan kim ölmüş!
Bülbüller dinlenirken gönül sarayında,gül bahçesine kargalar da girebilir ara sıra.
Bugün arkadaşımın yazdığı şiir ilham verdi, bende gelişigüzel karaladım.
Hedef almadım sağı solu bu böyle biline.
Kısacası benimde canım istedi sanal dünyaya nazire yazdım.
YORUMLAR
canım en güzeli kargaları kovmak için korkuluk dikmek gönül bahçelerine)))
sana bir anımı anlatayım gül biraz.. bir gün bir oyun sitesinde oyun oynuyoruz arkadaşlarla biri geldi özelden birşeyler yazdı bende yazdıklarının aynısını admine verdim )) meğersem yazan adminmiş gelen cevap şuydu
hanımefendi kusura bakmayın size yazan bendim bir anne olduğunuzu bilmiyordum affedin abla)) ama adamın yaşı 60 )) düşün hayatım ben bunlara kısaca klavye erkekleri diyorum..bu arada bu klavye erkekliği lafımı yanlış anlamasınlar bunun içine bayanda giriyor..
mesela ben 90-60-90 bile diyebilirim 300 kilo olmama rağmen))
yazan kalemin dert görmesin dileklerimle sevgilerle sevdalarla kal
Buna benzer benim yazımı okumadınız sanırım?
pc başında,olur olmadık rumuzlarla,insan avına çıkarlar kurt köpekleri.!
aman ha ,kimseye inanmayalım...kandıran kendini kandırırmış..
yalancının mumu yatsıya kadar yanarmış.yalandan kimler ölmüş,kimler gömülmüş?
yüreğin dert görmesin şairem...