O GÜN İZMİR BİR BAŞKAYDI...
İzmir’e tatlı bir heyecanla hazırlanmış saatleri uygun olmadığı için uçakla gitmeye karar vermiştim.
İner inmez cep telefonumu açtığımda dünya tatlısı Tacettin Yıldırım ağabeyim
" Nerdesin ?" diye aramasıyla sevincim bir kat daha arttı.
" Geliyorum ; şimdi banliyö trenine bindim." diye yanıtladım.
Sanki dakikalar geçmek bilmiyordu benim için ;yanımdaki beye Alsancak durağında haber verir misiniz ? ricasında bulundum.
Vesta Otel’i sora sora buldum,zaten zor ve sapa yerde değilmiş.
Gözlerim dostluk ,sevgi pınarı kalabalıkla karşılaştı.Anlatılmaz ; bence yaşamak gerek..
" Ben Meselci."
" Ben Nebiha Muradi"
Herkes birbiriyle sarmaş dolaştı.
Masalarda tatlı mı tatlı sohbetler vardı çaylarla birlikte.
Siyahgecem ( Tatlı meleğim Hayrunisa Şenel ) herzaman ki güler yüzüyle neşe saçıyordu.
Gülay Birkl ( bir başka meleğim ) gözüme ilk ilişenlerden.
Tacettin Ağabeyim bana sarılarak
" Hoş geldin " derken , kendimi öylesine güzel ,sıcacık bir ortamda hissettim ki...
Veee...yağmur başladı.Vapur gezimiz iptal olsa da bu güzel ortam herşeye bedeldi bence...
"Aaa Ozan ( Ozan Zeki ) nasılsın ? " diyerek birbirimizle içten bir tanışmamız vardı ki...
Etrafıma bakınırken birden ...
" Canımsın Arascaannn ." derken sanki sanki bir sevgi yumağıydık.
Gülaycığımla etkinlik boyunca beraberdik.
Gelmeyenvuslat...
Güler Birsözü ... canlarımdan bir iki örnek.
Ve daha da yakından tanımak fırsatı bulduğum sevgili Çimdik...
Sevgi dolu Kezban Buldu...
Dost canlısı Nilgün Arıkan...
Çok kıymetli Ahmet Umut ve eşi...
Yunus diyarından Türkmendağlı...
Toprağımsın...
Sondamla...
Sevgili Esra Derel ilk kitabının heyecanını yaşıyordu bizlerle adı " Vuslata beş kala"
Daha sonra uzaktan gelenler; tabii ben de dahil olmak üzere odalarımıza yerleştik.
O akşamı yazarken inanın aynı heyecanı yaşıyorum şu anda...
Akşam yemeğimiz neşeyle geçerken ardından şiir paylaşımları başladı.
Gönüllerde ve bu tatlı etkinlikte herkese... ama herkese yer vardı.
Tacettin ağabey gece boyunca hep koşturdu , arada yorgunluktan terini siliyordu.
Çok teşekkürler... koca yürek çok teşekkürler...
Ansızın ve Cömert Yılmaz herkesle tanışıp Edebiyat Defteri ile ilgili öneri ve istekleri dikkatle dinlediklerini gördüm.
Laf aramızda benim de bir iki isteğim oldu.
Sevgili Afet Kırat ve dünya tatlısı kızıyla tanışma fırsatım oldu."Denizin gözyaşları "adlı kitabı hayırlı olsun diyorum
Taa Azerbaycan’dan gelen bayan dostumuz aruz vezniyle ve kendine has şivesiyle harika bir şiirini paylaştı ..
Şiirimi okurken o anki duygularımı,aşırı heyecanımı bilmem anlatmama gerek var mı ?
Bir ara kaybettiğimiz dostların acısı çöktü içimize...Andık...ağladık...
Ozan Zeki sazıyla küçük bir konser vererek bizleri mest etti. Daha sonra diğer dostların müzik paylaşımı da çok çok güzeldi hepimiz coştuk inanın.Şarkılarımız koro halinde devam etti.
Bu güzel geceyi bir grup arkadaşla Kordonboyunda yürüyüş yaparak bitirdik.
Ertesi gün ( çok özür dilerim şu anda ismini ne yazık ki birden unuttum; lütfen beni affetsin ama o güzel yürekli canımın bana verdiği hediyeyi hep saklayacağım)
Daha nice şiir etkinliklerine diyorum; sevgiyle dostlukla ...şiirlerle...
Not isimlerini unuttuğum ,yazamadığım herkese ama herkese Güldeste nizden kucak dolusu sevgiler..
GÜLDESTE-NEŞE KIZILYAR
YORUMLAR
GÜLDESTE
İstanbul bizi ayırırken İzmir kavuşturdu :)) seni kucaklamak ne güzeldi gül yürekli güzel arkadaşım ,yüreğine kalemine sağlık ne kadar güzel anlatmışsın.inş tekrarlarında buluşmak nasip olur .selam olsun tüm yürek dostlarımıza.sevgimle.
GÜLDESTE
gelmeyenvuslat
Can kardeşim; çok güzel anlattın orada bulunamayışımın ezikliği içinde olduğumu bilesin ,sizlere bağlanıp mazuriyetimi belirtmeliydim ama o an müsait olmadığımdan şimdi belirtiyim . acilen samsuna gitmem gerekiyordu ablam raharsızdı ve hastaneye alınmıştı yanında bulunmaam gerekiyordu halada hastanede ,perşembe günü ameliyata girecek ,sizlerle olamamanın burukluğuyla birdahaki etkinlikte İnşallah sevgilerle....
GÜLDESTE
canım kendi gibi yüreğide güzel arkadaşım seni kucaklamak ta dünyanın en güzeliydi meleğim seni sizleri seviyorum seni kocamannnnnnnnnnn öptüm meleğim
GÜLDESTE
inanın sanki bende oradahissettim kendimi yazınızı okuyunca sizin adınıza bende mutlu oldum hocam saygılarımla selamlar
GÜLDESTE
mutluluk paylaşıldık.artar ve paylaşıldıkça çoğalır yürekte.
gönlünüzce geçmesine sevindim ablacım...sevgimle..
GÜLDESTE
sevgimlesin neşe ablasının birtanesi
GÜLDESTE
Sevgili Neşe ablacığım, satırlarının arasında kendimi aranızda hissettim. Sana ve bütün dostlara selamlar. Aranızda olmayı çok isterdim ama maalesef hiç bir toplantıya katılma şansım olmadı. Sevgiyle...
GÜLDESTE
Orda olmak ne güzelmiş aynı heycanı bu yazıyı okurken yaşadım her cana bin can selam ile
GÜLDESTE
Canım Neşe cim seni görmeden sevmiştim zaten şimdi daha çok seviyorum.Harika bir gündü.Edebiyat defteri yöneticilerine sonsuz teşekkürler ,bizi bir araya getirdiler.Güzel yüreğine selam ve sevgilerimi gönderirken bana sevgi ve sıcaklığını gösterip beni onurlandıran tüm arkadaşlara selam ve sevgilerimi gönderirim.Tekrar görüşmek dileğiyle şiirlere devam diyorum...
GÜLDESTE
Şiir dostları ile bir arada olmak güzeldi.Selamlar, sevgiler tüm dostlara.Esen kal...
GÜLDESTE
ismail hakkı bagdat
GÜLDESTE
GÜLDESTE
çok teşekkür ederim değerli dost sevgi ve saygılarımla
Sevincini satır satır yazıp paylaşan Neşe Annem ellerine yüreğine sağlık.Samimiyet ve dostluklarla dolu nice güzel bir yazı okudum...
Her daim en derin saygılarımla...
GÜLDESTE
içinde kötü olan hiç bir şeyi barındırmayan....insanlara gözleriyle sevgiyi saygıyı sunan bu sitenin sevgi destesi iyiki geldin iyiki seninle birebir tanıştım...sen cansın.....sen çok iyi bir insan bulunamayacak kadar kadim bir arkadaşsın...sağlıklar mutluluklar...can....
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
sevgiler
GÜLDESTE
GÜLDESTE
GÜLDESTE
Orada olamamak en çok bana dokundu.
Bir başka sefere inşallah...
Selam ve sevgiler.
tacettin yıldırım
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
valla seneye nerde olursa olsun gideceğim ankara olursa çifte kavrulmuş olur
GÜLDESTE
Merhaba Can Kardeşim. Yazınızdan belli ki dostlukların meltemi esmiş İzmir etkinliğinde. Ben de katılmayı çok istiyordum ama Açık Öğretim sınavları ve 14.05.2012 tarihinden itibaren beş gün sürecek Gençlik şölenlerindeki sorumluluklarıma hazırlık çalışmalarım sebebiyle aranızda olamadım. Paylaşımınızı en kalbi duygularla kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
GÜLDESTE
Yüreğinin güzelliği yüzüne yansıyan güzel arkadaşım sizlerle olmak doyumsuz mutluluktu,inş daha nice etkinliklerde birlikte oluruz hep beraber,bize bu hazzı tattıran edebiyatdefteri yönetimine ve emeği geçen gönül dostlarımıza çok tşk ediyorum,kalemine gül yüreğine sağlık,sevgilerimle.
GÜLDESTE
Sanalda yıllardır tanıdığım Güldeste Hanımı İzmirde tanış olmak güzel dugu..Mutlu ve kalıcı bir dostluk oluştuğuna inancım tam...selamlar güzel dosta....
GÜLDESTE
GÜLDESTE
Heyecanla okudum
Unulmaz çok anlamlı güzel anılar
Yüreğine kalemine saglık can arkadaşım
Saygı ve sevgilerle görüşmek dileğiyle
Mutlu kal
GÜLDESTE
guler birsozu
Çok sevgiler