Bir Güle Teslim Ettim Künhümü
hayrettin taylan
Bir gül dökülüşünün kırmızı künhündeyim. Kendime ait kalakalışın kıpırtısında gözlerinden güzel heceler okudum.
-Gözbebeklerinin bebeğini emzirdi içyüzüm.
Ç’ağlayan güzel berrakların sesi gibi içimde aktı söylediklerin hep söyleyeceklerin. Bir dökülüş manzumesi sardı ruhumun kesiflerini.
-Keskin bir bakışının k’esilmemiş geleceğine sardım senli demlerimi.
-G’ayrı sende kalmanın bütünleşil sayfasında bir gül yazdı özlemleri.
-Yaşamak kendini özetini sundu sen yaşama o kadar sıcak mevsimken.
-İlk baharın ilk kezleri tümlendi sayıklamasını sonralarına sayıklayan gelişler.
Yüreğimin eş’kenarlarında eşruhun bütün açıları toplandı durdu.
Bir kere birin çarpılmasında bir kere sen bir gülsün. Bir bülbülün yüreğinde yazılmış yazgı bestesini okutturdun.
-Şimdi seni tanımanın huzurunda geceleri hecelere teslim ettim.
*Sensizliğin izlerinde gözlerini kapattı gece.Daha çok karanlık olsun diye ay saklandı. Gül yüzünle aydınlatmanı bekledim.
-Kadınsılığın bütün merhaleleri senle canlandı hülyalarımda.
-Düşledim seni. Gül yaprağı üstünde kalmış damlaların seyrinde zelallerin aktı.
-Islandım düşlerinde.Bir gün seninle aynı hecede gecelemek kısmetini ekledim bir günlere.
-Varsıl bir hayalkent kurdum ikimizin dizlerinin çözüldüğü diz dize dizeler sayrında.
Yeniden kavuşmanın yüzölçümlerini sevginle ölçtüm. Biçilmek ilginle, yeniden sarılmış fasulyeler gibi algılar açıklığıyla.
* Sevebilmeyi, sevginin en özel yerine yazıp gönülden ömürler içmek istedim.
- Dileklerim senli meltemler esti.Esrik bir rüyanın sen sonrasındayım.
Uyudu sensiz hayatım.Gelip masumiyeti aşan öpücüklerle uyandırmalısın.
Bir imbat bulmacasını çözmeli emellerin. Aşağıdakilerden hangisi senden sonra hep yukarıda kalacak olan duygunun adıdır. Üç harfle beş harfine giden bütün her şeyde. Seni güncelere teslim ettim.
-Yanıt bulması için o sevgi sağanağında akmalı hayat.Yaşamanın en güzel sözcüklerinde seni yaşayarak özetsiz okumalıyız özellerini kıskandıran bütüncül hamlelerle.
Yaşamın her karesi güzelliğin dik açılarına emanet. Güzelliğinden hayata yansıyan güzellikleri yaşamaya geldim.
*Yol bulup yol kalıp kendi huzurumuzun kalıbında yazar mısın beni.
Uzakları yakınsal düşlere teslim eden iç sesin sonelerinde okur musun yeni sevi haritamızın özel şehirlerini.
-En uzun yolculuk kendimize yaptığımız yolculukken, beni kendinde aramaya başlar mısın.
-Gül yüzünle açılan güllerini koklamaya geldim.
İçyüzündeki melodileri dinlemeye geldim. Türkülerin can alıcı deminde
Gözlerinde nakarat kalmaya geldim.Önce kendime geldim ki her dize, her türkü bizi sunsun .
-Gülümsemeyi yanımıza alarak yaşamın en güzel gözlerinde dünyayı görmeye akmak lazım.
-Bir güle teslim ettim künhümü.Hece hece yüreğimize işlensin istediklerimizin yarınları.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.