- 1600 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
Aysel Aksümer Arkadaşımızın İmza günü!
Serin bir Mayıs sabahı, erkenden yola çıkmak için hazırlanmaya başladım.
Sitemizin değerli yazarlarından Aysel Aksümer arkadaşımızın, İstanbul Sarıyer’de kitabının imza gününe katılacağını, dünkü yazısından öğrenince kafaya koymuştum. İki buçuk yılı aşan bir süredir yazılarımızla başlayan arkadaşlığı, gerçeğe dönüştürmek beni oldukça heyecanlandırdı.
Taksim’den Sarıyer otobüsüyle yaptığım uzun bir şehir içi turun ardından, verilen adrese ulaştım.
Sarıyer Antika pazarı olarak hizmet veren geniş alan, kitapların sergilendiği uzun masalarla, bir kitap cennetine dönüştürülmüştü.
Gözlerim yazarların oturduğu standları hızla taradı, Aysel arkadaşım karşımda!
Kendimi tanıtıp kucaklaşmamız, onun gözlerindeki mutlu parıltılar, görülmeye değer.
Biz henüz ‘hayırlı olsun, yaza yaza mürekkebin tükensin, ziyaretçin bol olsun’ muhabbetlerindeyken, yeni ziyaretçileri, onun mutluluğunu bir kat daha artırdı.
Sitemizin değerli yazarlarından, yazılarından çok sevip sürekli takip ettiğim güzide kalemlerden Canan Demirel ve Feray Soydan kardeşler, anneleri hanımefendiyle, bizleri çok mutlu etti.
Ardından Esma Dinçer arkadaşımızın katılımı Aysel kardeşimizi çok duygulandırdı. Sitemiz bünyesinde uzun bir süredir yazılarımızdan çok yakından tanıdığımız arkadaşlarımızla, dün ayrılmış gibi hemen muhabbete girişmemiz, ne kadar çok paylaşımlarda bulunduğumuz gerçeğinin göstergesi.
Canım arkadaşım kitaplarımızı büyük bir heyecanla imzaladı.
Bir yazarın emeğinin karşılığını aldığı en güzel an bence. Gözlerindeki pırıltılar yüreğinin habercisi.
İstanbul’da yaşayan arkadaşlar, imkânları varsa, onun mutluluğuna ortak olmak isterlerse, Sarıyer Kültür Binası yanında, Antika Pazarını kolayca bulabilirler.
Tekrar tebrikler Aysel’ciğim, yaza yaza kaleminin mürekkebi kurusun, yeni paylaşımlarında görüşmek dileklerimle.
YORUMLAR
İstanbul'dan Ankara'ya döndüm ama yüreğim hala İstanbul'da. Sevgili Handan'cığım güzel yazın için bir kez daha teşekkür ediyorum. O kadar yolu benim için geldin sana minnettarım. Sevgili Feray ve Canan'cağım harikasınız. Sizi seviyorum. İyi ki varsınız.
handan akbaş
Sizi Canan ve Feray kardeşleri, Esma Dinçer'i o gün görünce ne kadar sevindiğimi anlatmam için kelimeler yetersiz kalıyor.
İyi ki tanıdım sizleri, yüreğimin bir köşesinde olacaksınız her zaman ,selam sevgi ve tekrar görüşmek dileklerimle.
Handan hanım bu mutlu günü çok iyi yazmışsınız. Sizi tanıdığıma çok memnun oldum. Nice paylaşımlara...Sevgiyle kalın...
handan akbaş
Handan Hanım, o günü ne güzel kağıda dökmüşsünüz..Aysel Hanım'ın mutlu gününde sizleri de tanıma fırsatı bulduğumuz için çok mutlu olduk..
Sevgilerimle
handan akbaş
Handan Akbaş; siz ne güzel bir yüreğe sahipsiniz.
Yazınıza öncelikle bu pencereden bakınca sizi görüyor insan. Gerçekten tebrik ederim.
Aysel Aksümer'e gelince, dilerim daha nice kitaplarına imza atma şansına sahip olur. Bizler de okuruz.
Her ikinize de sevgimle.
handan akbaş
İçten yorumunuz beni çok mutlu etti, selâm sevgi ve dua ile.
Bende büyük bir sevinç ile koşarak gittim,aysel'limin imza gününe,aksi telefonumun şarjı bitti,bir fotoğraf alamadım ama,dönüşte .Bir öykü kadar kısa Bir roman kadar derin hayatlar'ı büyük bir mutlulukla okuyarak geldim,güzel arkadaşımı tekrar tebrik ediyorum,sevgili canan Demirel,sevgili feray Soysal ve sevgili Handan akbaş sizler ile tanıştığım içinde çok mutluyum,en içten sevgilerimle...
handan akbaş
Selam ve sevgiler.
Sevgili Handan, Dostların kavuşup sarmaş dolaş olmaları, o heyecanı yaşamaları ne güzel. Aysel kardeşimizi bir kez daha kutluyorum. Darısı, eli kalem tutan tüm dostlarımın başına...
sevgimle...
handan akbaş
Selâm ve sevgilerimle...
handan akbaş
Günün bütün yorgunluğunu alan bir fotoğraf oldu. Böyle bir edebiyat sitesiyle tanışmış olduğum için çok şanslıyım.
handan akbaş
handan akbaş
Güzel bir tablo. Hepinizle gurur duyduk. Yazan kaleme, vefalı dostlarına...Daha ne demeli.
İnşallah sitemizden birçok değerler çıkacaktır. Hepsinin yolu hayrolsun, kalem yükü boyunlarına vebal değil, hayır kapısı olarak asılsın.
Kutluyorum yazariçemi ve vefalı dostlarını. Senin de gözlerinden öperim Handan Abla.
Hayırlı cumalar.
handan akbaş
Duyguların mürekep olup sayfaya serpişmesi dosca bir seslenişin içinde olmaktan hazduydum inş diyorum sevgilerimle Bogazın kıyısından
handan akbaş
sizin nezdinizde bizde tebriklerimizi sunalım sevgili Handan ablam
hayırlı cumalar
selam dua ile
Lavi_(n)_Su tarafından 5/11/2012 11:43:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
handan akbaş
çOK GÜZEL BİR KARE... ÇOK MUTLU OLSDUM İNANIN ŞİMDİ. AYSELİ DE TEKRAR TEBRİK EDİYORUM. DARISI BİZLERİN BAŞINA HANDAN ABLACIĞIM. SEVGİLER VEFALI YÜREĞE
handan akbaş
Nermin Kaçar
handan akbaş
handan akbaş
AYSE 09
rabbim inşaAllah görüşmeği nasip eder
seni seviyorum
handan akbaş
Edebiyat defteri konu olunca seni anmadan geçebilir miyiz can Ayşem.
AYSE 09
rabbim gönlünüzün muradını versin