- 680 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ruh/um/da PİS/LİK
İki arada bir derede kalanların yüreklerinde doluluk oranı sıfırdır.. Yer kalmamıştır onların yüreklerinde korkularından..Güzel şeyler için ayıracakları yerleri yoktur.. İki arada bir derede kalanların aynada bakacakları suretleri yoktur.. Görünen suretten utanır onlar.. İki arada bir derede kalanların akşam masaya oturup tabakta parçaladıkları düşleri vardır... Onlar her öğün düşlerini yerler parça parça,kanata kanata.. İki arada bir derede kalanların giyecekleri bir ayakkabıları yoktur,yalın ayak basarlar korkularının cam kırıklarına.. Acıtır onların canını korkuları.. İki arada bir derede kalanlar üşürler sıcak havada.. Çünkü hiçbir rüzgar onlara doğru esmez.. İki arada bir derede kalanların küçük parkları vardır beyinlerinde,onlar sadece bu parkta çocuk olurlar.. İki arada bir derede kalanların bozduracakları yalnızlıkları-yanlışları- vardır..
İki arada bir derede kalanları hiçbir din kabul etmez.. Çünkü onlar edecek duaları yoktur.. Hiçbir ibadet şekli onlara göre değildir..Ruhlarındadır onların pislik... İki arada bir derede kalanların ellerinde sadece yakılacak bir ruhları vardır...Kendisine ait olmayan...
Saygılarımla..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.