- 676 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kırk yılın mektupları-3 Dedemin bana göndermiş olduğu mektup
Kırk yılın mektupları
3
Sevgili yeğenim Tuğrul;
1972Göndermiş olduğun mektubu aldım, fakat cevabını biraz geciktirdim kusura bakmayın.
Senin sağ salim vatan hizmetine koşup başlaman hepimizi sevindirir. Şunu iyi bilmek gerekir ki vatanın her… .hayatının dönüm noktası sayılacak kadar mukaddes sayılan bu mübarek görev her insan topluluğunun namus ve şeref menşeidir o topluluğun her evladı dini ve milli düşünce inanca sahip olup, bütün kalbi ile, vicdanı o mübarek çatı altında tek bir vücut gibi dürüst özü sözü doğru olarak çalışıp amirlerinin emirlerini yerine getirir vatan borcunu şerefle yapan toplumlar asla esaret kabul etmez Allah’ın huzuruna da rahatlıkla giderler bu bakımdan birlikte karşılaştığınız başka zihniyetteki arkadaşlarınızı da doğru yola getirmek ve karşınıza çıkacak güçlüğü severek amirlerinizin teveccühünü de kazanır ve huzur içimde ve muvaffakiyetle bitirip gelirsiniz. Her vatan evladının görevidir.
Bizleri sorarsan Allah’a çok şükürüz. Şimdilik iyiyiz anne annen de çok, çok selam eder Gözlerinden öperiz. Filiz ellerinden öper, mektuplarını bekleriz.
1972 İlkbaharı
Mezarında huzur içinde yat dedeciğim. Seni unutmadım ve hala seviyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.