....................................
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Hiç olabildiğimizde bütün bu kavgalarımızda biter. Toprak kadar engin bir yürek lazım çiğnenmeye sümkürmeye, rağmen yine üretebilmeye devam ederdik. Karşılıksız vermeyi bilmiyoruz sevince karşılık bekliyoruz verince yine aynı şkeilde ne vakit karşılıksız yaparız o vakit bu kavgalarda biter. Kolay olmasa gerek.
Güzeldi çok beğendim.
Bir hesaplaşma mı yoksa tüme varış mı anlayamadım
ama sitemler sarmış sayfayı tamamiyle silmek istedikten sonra
silmek kolaydı yeter ki insan istesin hele birde silinmesi istenen hiç var olmayansa daha bir kolay olur süngeri çekivermek yada rüzgarlara savurmak güzeldi
Tebrikler ....