S’ağır Sultan Olayım Tükenmesin Zelalin
hayrettin taylan
M…….
S’ağır Sultan Olayım Tükenmesin Zelalin
H…..
Ç’…………………….;ama ………………………………………..
S’ağır sultan olayım ;ama bahtındaki aşk meşalesi sönmesin.
B’…………………….;ama ………………………………………..
Şimdi mevsimi yok sensizliğin. Birazdan gelirsinlerine taşınmış güncelerin cemi cümlesiyim.
-Şimdi sen nerdeysen, ben orada değilimin olumsuz ilgecinde ilgilerimi derliyorum.
*Gülden akan damlalara benzeyen son damlanla ömrüme yansık özlemler biriktiriyorum.
-Gizemli bir kırmızının kızlığında beni unuttuğun yerin bakir gelecekleri sunulur bahtıma.
-Yağmur düşer mi bu kurumuz sevda yarama.Islanır mıyım sensizliğe. Yeşerir mi gözlerinle yeşerttiğim bakış çı’narım.
Suyu ağlatan zelaller içinde kirlenmiş emellerim kuruyor.Kırılı bir kırağının tanelerinde hazlarım donuyor.
-Dün, dünyanın son günüydü. Dün sen yoktun sevgili.
Negatif damlalar dalgalara algısal bir ben sunuyor.Başkalaşan bir duruşun eteğinde dökülüyor taş bağrım.
*Yüzüklerini kaybeden yüzüklerin efendisi gibi kendi sihrimde kendime yılanlarım ürer.
-Yalan üstüne kurulu bir inandırma reyonunda indirim var.
Bedava inanabilirsin sevgili.İhracat fazlası umutlarımdan arta kalanların kavisi değil.
Bir düşperestlik var üzerimde. Üstü açık vuslatların sahilindeyim.
Ben’de yüzüyor cemalin. Üstsüz gölgelere ders veriyor duruşun.
Damla damla beni sana ardışık sayı kılıyor meramlar. Bir kere bir ile bir kere sen benim biriciğim arasına sıkışmıyor hayatın rakamaları.
*Yarışır,kendini buluşlar.Kilit üstüne kilit vurulur,vurulduğumuz sevda seherine.
Boylu boyunca özlenmiş tortuların sığınıyor limanıma .Topluyor hüclerime kadar senli hicretim.
Salın solunda aşka düşmeye meyilli bir anın künyesindeyim.Yüreğim üşür, yüreğim didişir, sevgim ilişir senli hallere.
-Ilıklığında kiliklenmiş hayat seren bir demkeşin özetiyim.Sıcak bir gülüşüne metelik atan fukarının zaruretiyim bilesin.
*Bana varmak üzeresin, üzerinde sözsüz gelişlerin var hayatın.
Şimdi , işte şimdi aynı güneşi ağlatabiliriz geceler bizi özlerken yan yana.
*Vuslat bana ticaretini yapmaya başlar, oysa senin ederin kadar
Ayrılık saldım aşk uçurumlarına. Yarın sana çok uçuk.
-Yarin sana yuvarlanıp durur gün ile cün arasında.
Kül rengi bir hayale kazınıyor dermanım. Şiir gibi kendi aslanını salıyor içsel ormanım.
Yürek’sizim, sen’sizim hatta en çok ben’sizim.İşvesiz soruların işaretinde kamış doğrulanmamış değerdağanlığım.
-Fakir fukara kitapların ortasında zekat veren cümlelerindeyim.
Dilencilik değil hesabım, hakkımı olana yazılıyorum. Fakir fokur fonunda sana yazılmışlığım var.
-Biraz sevilen olsan yara başlarında. Bitaz gelen olsan aşk başlarında. Biraz daha biraz dahalarımıza yakınlaşsan.
İlk heceme değse göz uçların.Okusan beni ilk kez gibi.İç çekişlerimin çekiminde sıkılan fiillerimi bindirsen yürek filine. Gitsek senle hiç gitmemişcesine.
Ümitsizlik diz çökse örselendiğimiz ayrık güncelerin arasında.
Boynuna sarılmış boynalarımız olsa ve hep kalsak senle.Kalbimde olana, yanana, akana, düşleyene yakınlaşsan.
-En yakınım olarak, en yakanınla kalsan aşka. Kaknus gibi yakılıp külünden yeniden doğmak yerine hep senle yansak bu aşkın sonsuzluğunda.
Ç’…………………….;ama ………………………………………..
S’ağır sultan olayım ;ama bahtındaki aşk meşalesi sönmesin.
B’…………………….;ama ………………………………………..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.