- 2013 Okunma
- 8 Yorum
- 1 Beğeni
SEVGİMİ AŞKMI..
Hani herkez en dertli kenidi sanar anlatmaya başlar ya.. ozaman sessiz kalıp dinlemeyi tercih ederim. Bazen neden susuyorsun derler..Satır aralarını okumak duymak için derim. Bazen tuhaf gelir o kelimelerim haydaa derler.. Neden öyle derler ki.. Oysa anlatılmak istenilenle yaşanılan bazen farklı olabiliyor. O yüzden çok konuşma taraftarı değilimdir. Severim suskunluğu.. Ama birde açıldım mı kafesteki kurtulmaya çalışan bir bülbül gibi şakır kelimeler.. İşte o zaman kızarım yine kendime..Erkenden başladı yine bülbül ötmeye diye..Gem vurmalı insan hislerine düşüncelerine.. Gem vurmalı ki defalarca kanadığı halde yine kanamasın
Bazı öylesine söylenip geçilen kelimelerde takılı kalır düşüncelerim..Hani agızdan çıkmıştır karşındakinin de o an için aklına takılmaz.. Gece olur yastığına koyduğunda başın günün muhakemesini yaparken aklına gelir bir bir düşündüklerin yaşadıkların.. İşte o an beyninde yankılanır kelimeler ve satır aralarına takılı kalırsın
Neden bunu dedi demem bile nedenleri kelimelerin içinde gizlidir..Sevgili olmak olabilmek nedir?? Kimdir sevgil..Kimdir sevgilim diyebileceğin kişi..
Yaşanmışlıklarlamı sevgili olabilir bir yürek bir yüreğe...Bence misafir olarak girdiğinde bile gönüle arada bir sevgi oluşur. Ama bir taraf duyarlı bir taraf hattinden fazla irdeleyen olursa o zaman iş karışır. Bir yerde bir karışılıklık olur ve acı çeken irdeleyen olur..
Genelde bu kadındır. Daha duygusaldır bende bir kadınım ama ne olur bayanlar yanlış anlamayın o kadar çabuk yelkenleri suya indirip veririz ki dizginleri beylere.. bir gülüm.. bir sevdam.. bir canım.. bir sevdiğim kelimesi yeterde artar bizlere.. işte duygu yönünden biraz kıt akıllıyız..
Oysa herkesin dilinde tespih bu kelimeler ben günlük yaşantımda iş arkadaşlarıma bile tatlım hayatım gülüm derken ...karşı cinsin bu kelimelerine kadın olarak neden yenik düşerim ki.. Nedeni basit.. Aşka olan sevgiye olan ihtiyaç..
Oysa hayat neler getirir getirdiğinden çok daha fazla şeyler götürür.. Bunu da hoş yaşamamış biri de olmama rağmen Aşka olan inancımı yitirmemek adına nedense tuhaf bir şekilde direniyorum..Halbuki kalmış mı aşk.. Yada varmı bu dünyada..
Herkes bir şeye aşık.. Bir çift göze bir tatlı söze ..Bir yalana aşığız aslında.. Canı istediğnde hayatına doluveren ama Seni umursamayan isyan ettiğinde takılma diyen bir sevda olurmu??
Sonra yürekte kaç kere yangın olur?? Yürek çağlarmı defalarca illaki el ele göz göze gelip mi yaşanır sevda..
Aslında hiç alakası yok.. ben bir kuşu bir çiçeği bir böceği de sevebilirim bu nesnelere de aşk ile bağlanabilirim onların elini mi tutuyorum.. gözgöze mi geliyorum...
Sevda göresel değildir bence sevda içindedir yüreğindedir onun sesini duyman onu görmene gerek yoktur..
Sevda bir hecedir bir yürekte yeşeren bahar gibidir. her mevsimi yaşarsın beklersin gelsin çıkmasın dersin direnirsin.Aşk demiyorum iyi düşünün sevda diyorum.. sevda sevgi bambaşkadır.. Yürekte doğar yürekte kalır ve asla ölmez. Aşk bitebilir önemli olan sevdadır sevgidir ölümsüzdür. Damarlarda dolaşır ilmik ilmik içinde yeşerir. Mevsimi yoktur her daim bahar gibidir devamlı çiçek açan..Ama aşk baharları yaşar kışı gördügünde son bulabilir...
Oda bilmeli her elini uzattığında seni bulamayabileceğini..Ama ahh biz kadınlar koşulsuz şartsız severiz.. Karşılık beklemez tüm kalbimizi veririz. Onlarda hiç düşünmeden kırar parçalar geri bile iade edip geri dönüşüm kutusuna atmaya tenezzül bile etmeden yerlere atar.. HA birde üstüne basar giderler..
Ey sevgi denilen denizi derya al içine tüm sevenleri tıpkı benim yüreğimi almanı dilediğim gibi ....
YORUMLAR
Ya ben şöyle başlasam bir Sevda biliyorum oda siz:))onun dışında Erkeğe onun bana seni seviyorumlarına yada benzeri herkeslere kullanılan sözlerine canımlara cicimlere hiçmi hiç tav olmadım ben neyini seveyim neyine güveneyim değişken milletin bende hiç öyle herkeslere kullanmadım öyle yaldızlı sözleri değen yok hemde benim lügatımda yok sakız gibi herkeste ki sözler siyah beyaz türk flimlerindeki aşkların daimliği sevgiler sevgililer mahşere kadar sürecek kara sevdalar hep o beyaz perdede içimize işlemiştir gerçekte bulmak nerdeeee şimdi bakıyorsun nerde başlıyor ne kadar sürüyor nerde ve neden bitiyor
Ne guzel anlatmisiniz sevgiyi.cicege bocegi bile sevebilir.Calistigim yere yakin bir bahcede kucuk havuz ve icinde 4 tane akvaryum baligi var,su her zaman kirli,kisin buzda tutar ama o baliklar hep vardir.cok zaman gecmez durur bakarim o baliklara sevgi ile arada merakla...kadin erkek sevgisini ise cozemedim hala bu yasta.biri kosuyor digeri ona yetisecem diye ugrasiyor,saniyorum el ele yurumek bu cagda cok zor.
Sevgilerimle...
Nurefşan.
Oda bilmeli her elini uzattığında seni bulamayabileceğini..Ama ahh biz kadınlar koşulsuz şartsız severiz.. Karşılık beklemez tüm kalbimizi veririz. Onlarda hiç düşünmeden kırar parçalar geri bile iade edip geri dönüşüm kutusuna atmaya tenezzül bile etmeden yerlere atar.. HA birde üstüne basar giderler..
Tüm yazı çok güzeldi.Fakat sonu harika bağlamışsınız.
Nacizane diyorum ki,
''Ama en çok, Kendinden utan!
Ne sevdiği, ne sevmediği belli olmayan vicdansız bir sevgili olmaktan utan!
Olur olmadık zamanda karşıma çıkıp,Ceylanım diyebilen,betimi benzimi kaçıran bir hortlak olduğun için utan!
İstemiyorum; duru ve hüzünlü olduğuna inandırdığın gözlerinin sahteliğini, dokunuşlarının yalancılığını.
Güya büyük olan aşkından utan .......''
Kutluyorum kaleme kelama selam olsun saygılarımla.
Nurefşan.
Suskunkadın
Nurefşan.
MAALESEF HEPSİ DOĞRU
TEBRİKLER SAYGI VE
SELAMLAR
UMARIM DÜŞLEDİĞİNİZ
O SEVGİYE NAİL OLURSUNUZ.
Nurefşan.
umarım hocam allahım herkese nasip eder.