- 684 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YÜREĞİMİN KAPISINI ÇALAN BİRİ VAR..HOŞGELDİN YABANCI
Hiç beklenmedik bir zamanda çaldın yüreğimin kapısını..Neydin sen,kimdin,nerelerdeydin?Hangi acılı sevdadan kalan yaraları sarıp gelmiştin,beni sarmak için?Bilmiyordum.Dağlara,yıldızlara bakarken;ezgilerin kulağımdaki her çınlayışında aklıma gelen bir yabancıydın.Görmediğim,bilmediğim,tanımadığım...
Aklımı karıştırmak için hayatın yaptığı şakalardan biri sandım önce zamansız gelişini.Aldırmadım;hayatın karmaşası içinde figüranlığımı yapmak için uyanıyordum güne hala.Birden;sadece masallarda olur sandığım oku fırlattın sol tarafımda bir yere..Şaşırdım,donakaldım..
Doğru muydu,yanlış mıydı?Aynı dikenli yolda yürüyebilir miydik birlikte,aynı yağmur ikimizi de ıslatabilir miydi,ıslanabilir miydik aynı yağmurda bilmiyordum..Bilsem de faydası yoktu zaten,ok yaydan çıkmış ve çoktan geleceği yeri bulmuştu..
Güneş bambaşka doğuyordu artık,bambaşkaydı yüreğimdeki sıcaklık; güneşinkisine yakın..Sen bu dünyada olduğun için ve ben bundan haberdar olduğum için;her sabah gülümsüyorum güneşe,teşekkür ediyorum.
Geceyi de unutmadım tabii.Ayı,yıldızı hasretimizin ortağı yaptım.Sana olan özlemimi haykırıyorum gecenin geç vakitlerinde onlara.Bir düşünsene,başımızı kaldırdığımızda aynı göğe bakıyor,aynı güneşi paylaşıyoruz..Hoşgeldin yabancı !