- 637 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BENİ GÖRMEDEN GİTMEMELİSİN BABA
gülnur ateşoğlu
Bu gece bir yolcu var baba,yüreğimde.Habersiz,izinsiz kaçak mı diyelim,hazırlanmış önceden pantolonu ,ceketi,tası tarağı istiflemiş valizine.Planlı projeli yapmadan daha gönülleri bir fünye koyupta temeline yıkıp gidenlerden.Tozu dumana katanlardan,dumanında pusuya yatanlardan.Umrum değil baba.Giden gitsin .Gitsinde götürmesin beni yüreğimden.
Söylemeyeyim desem duramıyorum işte.Pusularda vuruldum baba.Zifiri karanlıklarda açlığımda,acizliğimde.Neyi ?kimi?neden ?seveceğimi bilmeden sevdim.Yanlışların yanlış olduğunu doğruları bulunca anladım.
Hep ışığını etrafına insanlara saç ,Ateşböceğim derdin.Derdin de ben Ateşböceklerinin
ışıkları tükenince öleceklerini hiç bilemedim baba.
Tünellerdeyim
uçsuz bucaksız.Duyuyorum sesin yankılanıyor kulaklarımda,koşuyorum nereden geldiğini bulmaya çalışıyorum.Kan ter içindeyim.
-Gül !!! diyorsun
ve adımı en çok şimdi seviyorum.Sen ne zaman Gül desen hep tebessüm ederdim.
_GÜL !GÜL !!!!!!
_BABAAAA !!!!!!!!!!!!BABACIĞIM Nerdesin ?
Beni görmeden gitmemelisin baba.
Önce ellerini görmeliyim tutmadan.İncecik ,narin uzun parmaklarını.Saatlerce daktilo yazardın ve mükemmel kara kalem resim yapardın.Herşeyden önce o güzel düşüncelerini resmederdin.
Gittiğin yaştasın işte tam karşımdasın kırkaltı yaş.Kahve krem ekoseli takım elbisen, kravatınla hala yakışıklı bakımlı adam gibi adamsın baba.Bakıyorumda ellerime aynı senin ellerin ,annem hep söylerdi ince narin uzun parmaklar...
Ah ! bir tutabilsem,bırakırmıyım hiç.
Giden gitsin...
Ben seninle gitmek istiyorum ,çocukluğuma götür beni,buralarda yapamıyorum yaşayamıyorum baba.
Beni görmeden gitmemelisin.Ne çıkmaz canlarım varmış benimde .Bu kaçıncı kurşun yaraları sırtlarımda.Gündüz vurulanlar geceleri ölmezmi baba?
Tükeniyor gücüm,sona varmadan.Ayaklarım buz kesiyor yavaş yavaş.Gördüğüm senmisin baba ?
Zamantünelinde düşüp kalıyorum yere ,artık kalkamıyorum.
_GÜL diyorsun.
Gülüyorum hafiften.
Üzerime iki sayfa gazete kağıdı düşüyor.Ölüyorum galiba.
Giden gitti...
Ben seninle geliyorum baba.
Gözlerim ellerinde ,ellerimiz yüreğimde.
Ölüyorum.
Tren çığlığıda bozamıyor sukunetimi,sirenleri duymuyorum.Bir kaçak yolcu bir valizle sadece cama yapışmış sureti tanıyorum.
Giden gidiyor...
Ben seninle huzura geliyorum huzura eriyorum baba.
04/2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.