- 808 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
ERBAKAN BENİ NERDEN TANIYOR Kİ?
Konya’nın Kadınhanı ilçesinde yaşayan Hacı Mehmet Beyefendi hacca gider. Farz olan hac ibadetini huşu içinde yaptıktan sonra memleketine sağ selamet vatanına döner. Tabi ki Mehmet Efendi Bağkur emeklisidir.
Hacı Mehmet, Maaşını almak için bankaya varır, hesap cüzdanını çıkararak görevli Hanım Efendiye uzatır. Görevli Hanım Efendi, maaş işlemlerini yapar ve elden Hacı Mehmet Beyefendiye yüz yirmi lira verir. Hacı Mehmet Beyefendi paraya bakarak şaşırır ve kalır. Hacı Mehmet Beyefendinin maaş olarak aldığı para aşırı derecede fazladır.
Hacı Mehmet, parasını birkaç defa sayar her defasında yüz yirmi lira çıkar. Bu duruma şaşırarak görevli hanım efendiye:
“Kızım bana yanlışlıkla çok para verdiniz. Hesabı tekrar kontrol ediniz der. Görevli memur hesabı tekrar kontrol eder Hacı Mehmet Bey’e:
“Hacı Mehmet Bey, yaptığımız hesapta hiçbir yanlışlık yok.” Der.
Hacı Mehmet Bey:
Bak kızım! Ben daha yeni hacdan geldim. Fakir fukaranın parasını bana haram olarak yedirme. Bu hesapta bir yanlışlık var.” Der.
Görevli bayan memur:
“Yanlışlık falan yok hacı emmi. Ananın ak sütü gibi helaldir. Güle güle harca” Der.
Hacı Mehmet Bey, şaşkınlıkla görevli memura dönerek:
“Kızım benim maaşım yirmi lira olacaktı, öyleyse bu yüz yirmi lira da neyin nesi? Der.
Bayan Hacı Mehmet Bey’e doğru gülümseyerek:
“Hacı Mehmet Bey bu size Başbakanımız Necmettin Erbakan’ın hediyesidir.” der.
Hacı Mehmet Bey:
’’Kızım Erbakan beni nerden tanıyor ki? Bu kadar parayı bana versin.’’
Hacı Mehmet Bey, Hac ibadetini yaparken Başbakan Necmettin Erbakan’ın memura emekliye vb. yaptığı zamdan habersizdir. Bu verilen zamla memurun emeklinin vb. yüzü gülmüştü…
15.04.2012
Yozgat