- 1215 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Del'oğlan 4
4
Saat : 20.00’ye doğru bir daha aradım iletiyle. “Şu an Gamzenin evinde yemek yiyoruz…” Saat : 21.00’e doğru telefonla aradım. Başındaki şefi çıktı: “Siz kimsiniz ben Memo’yu aramıştım.” Ben şefiyim. Memo bayıldı. Hastaneye kaldırdılar.” Teşekkür ettim geçmiş olsun dileğinin ardından. Aldı benizi bir ateş. Korku kırka çıktı.
……Gerçekten de kriz geçirmiş Memo. Yataklı bölüme yatırmışlar. İğne serum derken saat 24.00 dolayında eve gelmiş.
Ertesi günü iş yerine geldi.Başından geçenleri anlattı: “Sen Gamzeye bir şey yaptın mı?” Ne yapayım kardeşim. Gamze benim dünya ahiret kardeşim, arkadaşımın sevgilisi.Çok güzel bir kadın. Hep seni anlattı. İyi şeyler ekleyerek…
……Bir hafta on gün sonra : “İzmir’e gidiyorum. Gamze çağırıyor. ”dedim. “Olmaz ya seni mahvederim.Gitmeyeceksin!” dedi.
Bakkala giderken, yanında bir arkadaşı var. Evlerinin önünde. Bağırıyor balkondan: “İbo,senden hesap soracağım.” Aldırış etmedim. Bakkal dönüşünde evin önüne geldi.Burnundan soluyor,bağırıyor: “Çık ulan dışarı?” Feridun’a dedim: “Götür şunu aşağı.” O durmamış. Çalıştığım işyerine gitmiş. Arkadaşlara demiş ki :” Bu şerefsiz benim sevgilimi elimden aldı. Parasını yitecek…” Memo çığırından çıkmış. Feridun zor zapt eder olmuş Memo’yu .Evde konuklarım gitsin, evine geleceğim Memo’nun. Dedim de evde konuk monuk yok . Gamze yurt dışına çıkmış. Paris’e gitmiş.Memo bir hafta Gamzesiz, hırçınlığı ondan.
……Gamzenin msn ini açtım. “Hani siz Fransa’daydınız?” “Yeni geldim. İşleri hallettim.” “İbrahim denen adamı ben buldum. O şerefsiz alçak adam ot, eroin satıyor. Ondan vazgeç. Onu bırak. Sapığın tekidir o. Yaramaz adamın tekidir o…” Neyse Gamze’nin msn ini kapatıp kendi msn imi açtım. Memo’nun pas verdiği yok.
……Akşam olduktan sonra Gamzenin msn ini açtım. Memo dört göz bekliyormuş. Memo’nun gönlünü aldım. Birkaç hoş tümcenin ardından kamerayı açtım. Gamze yerine İbo görüntüde. O da kamerayı açtı. Beni canlı kameranın önünde görünce şaşırdı: “Senin ne işin var Gamzenin yanında.” Ne Gamzesi Memo. Senin birkaç aydır aşık olduğun Gamze sanal. Gamze falan yok. Yanımda Ayşe yengen var. Kerem ders çalışıyor. Gelsene yanıma. “İnanmıyorum, şerefsiz, adi, alçak adam. Kanı bozuk.”
Gel buraya inanacaksın.Gamze filan yok.
……Birkaç dakika sonra geldi. “Otur şuraya! Bak şu yapay kamera.Bunlar Gamze. İster yumrukla.İster küfret! İster affet! Bir şey demeyeceğim.Bu sana ders olsun…”
……Şaşkınlığı üstündeydi.Şaşakaldı Memo!