- 1514 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Del'oğlan 3
…….Bıyıksız geziyor Memo. Bir gün Gamze’ye tutturuyor. “Ben seni kamerada göreceğim” diye…Oğuzu görüyorum.Resimlerini gösteriyor Gamzenin: “Çok güzelmiş Memo!” diyorum “Hop hoop sulanma,nasıl konuşuyorsun öyle? Evime gelirse nasıl bakacaksın öyle?” diyor. “Oğlum sen manyak mısın?Sen evli adamsın.Eve nasıl getireceksin?”diyorum…
……Onca geçen süreden sonra yine tutturur Gamzeye: “ Ben seni kamerada görmek istiyorum” diyor. “Sana bir şey söyleyeceğim Oğuz ilk kez.Anlayışla karşılar mısın?” dedim. “Karşılarım” dedi “Ben iki kez evlilik yaptım. İkisinden de şiddet gördüm. Erkeklerden tiksinir oldum. Ben aslında lezbiyen (sevici)im. Seni tanıdıktan sonra seviciliği bıraktım.Erkek arkadaşım olsun istiyorum. Senin sayen de bu dertten kurtuldum. Aynı evi paylaştığım bir arkadaşım var. Ondan ayrılmak zor olacak ama…”
……Kamerasını açtı hemen.Önceden araştırdım buldum, yapay kamerayı.Kamerayı kuruyorsun,açıyorsun.Sen onu görüyorsun. O seni görmüyor videoyu görüyor.İnternette yazışan bir video görüntüsü. Arada yazıyor,kalkıp geziyor, üst baş değiştiriyor vs
Hem yazıyor hem konuşuyor. Ben alttan yazıyorum.Aç kameranı dedim.açtı: “Canım nasılsın? Beğendin mi beni?” “Ooo çok güzelsin,hayallerimin kadını… şudur budur.O arada donduruyorum, yavaşlatıyorum. Bilgisayarda sorun var diyorum, falan filan…Neyse sürdüğü sürece kadın soyunmayı sürdürüyor Beğendin mi nasılım diyor Gamze… “Ooo çok güzelsin! Düşlerimin kadını, şudur,budur.” O arada donduruyorum, yavaşlatıyorum. Bilgi sayarımda sorun var diyorum,falan filan..Sürdüğü sürece kadın yavaş yavaş soyunuyor…Memo’nun hayranlığı sürüyor.
……Dönüp geliyor yanıma.anlatıyor. Şöyle de şöyle, böyle de böyle. Vay inek diyorum ona.Şunun mail adresini versen de ben de tanışayım.Ağzını ariyayım.Nasıl bir şey bakim. “Herhangi bir hareket yapmazsın değil mi?” Yapmayacağım. Arkadaş sevgilisine takılır mı? Mail adresini verdi. Gamze birkaç gün sonra Memo’ya yazar. Denizli’de birisiyle arkadaş oldum. Adı İbrahim. Tanıyor musunuz? Çok duygusal bir adam.Şiirler yazıyor . Senin gönderdiğin şiirler onun şiirlerine çok benziyor . Yakın mısınız ? Arkadaş mısınız? “Yok tanımıyorum” diyor. Senin gibi buzdan adam değil adam sıcak şiirler yazıyor…
……Memo, Gamzeyle telefonda konuşuyorum. Çok iyi kadın! “Telefon numarasını versene!” İnternetten 900 lük bir telefon numarasını verdim Memo’ya. O gece aramış.
……Ertesi gün görüştüğümüz de anlatıyor. “Gamzeyle konuştum. Alo,canım merhaba diyen biri çıktı. Gamze benimle dalga mı geçiyor?” Memo,sanmam neden dalga geçsin? Belki bir arkadaşına anlatmıştır. Güvenmek açısından…
……Bir aydır Gamzeyle telefonda konuşuyoruz. “Nasıl olur ya bana zamanım yok diyor? Bana bunca zaman vermiyor,sana nasıl verir yahu? Nasıl inandı sana?” dedi. “Sen ne yaptın kadına?” İzmir’e gideceğim dayı kızımın düğününe. Pazar günü. “Ben de gideceğim!” Gamzeyle Alsancakta bir yerde buluşacağız. Çay falan içeceğiz. Bu benden önce gitmek istiyor.Gamze sürekli erteliyor, engelliyor. Gel desem gelecek o derece hevesli! “Bak İbo, bir yanlış yapma.Eğer ona gidersen ,bir yanlış yaparsan çıranı yakarım!” Oğlum biz ailecek gideceğiz. Oturup çay içeceğiz. Yengen de olacak. Cumartesi 14.30 da İzmir de olacağız,Gamzeyle buluşacağız…
……Beklenen saatte Denizlideyim.. Mezarlık yanından köye gidiyorum . Saruhan köyüne. Mezarlık içine girdim.Memo telefonla arıyor.Meşgule düşürdüm sürekli. İki tane yetişkin kız ağaçlardan çam fıstığı toplamaya çalışıyor. Bir yardım eder misin dedi. İndiriverdim biraz. Kıza dedim arkadaşın biri telefon ediyor. Ona şaka edeceğim.Telefon geldiğinde “İbrahim Bey, vapur kalkıyor. Bir an önce karşıya geçelim de yeter!” Memnun telefonu zırladı. Gülümsemelerin arasında telefonu açtım. Efendim Memo deyince kız başladı: “İbrahim Bey, vapur kalkıyor. Bir an önce karşıya geçelim!” Memo haykırıyor “Gamze! sesini duydum, bu şerefsizdir…” Oğlum siz yükleme yapın ! Ben pazartesi geldiğimde parasını öderim.Kıza işaret verdim: “Haydi İbrahim Bey, geç kalıyoruz. Vapur kalkıyor…”
Telefonu kapattım.Kızlara kolay gelsin diyerek köye yürüdüm.
…..Saat 18.00e doğru Memo’ya mesaj attım: “MEMO GAMZEYLE ÇAY İÇİYORUZ! KIYIDA ILIK BİR ESİNTİ.YARIN YEMEĞE GİDİYORUZ..”Arkasından mesajlar çoğaldı: “SENİ SÜDÜ BOZUK,ŞEREFSİZ,ADİ ZATEN BİLİYORDUM ELİMDEN KAPACAĞINI.BÖYLE BİRŞEY OLMAZ…”
YORUMLAR
ramazan.efe
değil mi