- 1435 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
Del'oğlan 1
……Otuz yıllık mahalle arkadaşım. Karşı komşum. Üç ev ilerde oturuyor. Adı : Memo . Bu arada sürekli internet dostluğu var.
……Bir gün otururken düşündüm.Şu adama bir oyun edeyim.Yapay bir mail adresi aldım. msn açtım bilgisayara.İki tane msn adresim var.Biri kendi adıma biri de yapay msn var. Gamze adında yapay bir ileti gönderdim Memo’ya.Pat kabul etti beni. “Af edersiniz siz kimsiniz?”dedi. “Ben İzmir’den Gamze.Merhaba! Rasgele sizin sayfanızı açık gördüm.Arkadaşlığımı kabul ettiniz.Teşekkür ederim.Sizinle tanışmak istiyorum ” dedim. “ Tamam” dedi Memo . Sıradan normal konuşmaya başladık. Huyunu da bildiğim için Gamze profiline güzel bir kadın resmi koydum. Manken sitelerinden birinden resimler Memo’ya yolladım. Resim istedikçe epey kopyalayıp yapıştırdım adresine gönderdim.
……Kendi sayfamdan yazıyorum Memo’ya ” Ne yapıyorsun ?” dedim . “Oğlum şimdi sırası mı? Kırk yılda ilk kez bir yavru denk gelmiş. Sen çık aradan. Konuşma!”
……Bir yandan Gamze adına yazıyorum.“Tatlım nasılsın? Ooo çok güzelsin. Saf bir yüzün var “ diyorum. Kendi sayfamdan giriyorum. “ Yavru hızlı yazıyor . Yetiştiremiyorum zaten. Bir de sen uğraştırma. Sen dur biraz. Hem sana yanıt veremiyorum, çık aradan!” diyor
“Ulan! İnek Memo” diyorum. “ Malı buldun. Otuz yıllık arkadaşını unuttun birdenbire tamam mı?” Neyse yazmaya başladım. Böyle birkaç gün geçiyor. Gamze kocasından iki yıldır boşanmış dul yaşıyor. Paraya pula gereksindiği yok. İzmir’de bir yabancı firmanın dış temsilciliğinde dış ilişkiler yönetmeni olarak biliyor Memo beni. Kocasından yüklü bir servet kalmış.Kendi maaşını da beş bin dolar olduğunu ekleyince oltayı yutmuş oltadan habersiz balık gibi küçük dilini yutmuş Memo ! Tutkunluğu artmış. Bir kaç haftada şeydası olmuş Gamzenin.
…… “Bu kadar çevrende uzman varlıklı kişiler varken benimle neden konuşuyon. Ben sıradan bir insanım” diyor arada Memo.
……Gamze durur mu? Çevresinde kişiliksiz insanların olduğunu, sevecenliği, sıcaklığı, insanca yaklaşımlarının zayıf olduklarını;bazılarının uçan sineklerden farkı olmadığını söyleyince Memo çılgına dönüyor harbiden…
YORUMLAR
İkinci bölümü az önce okudum,ardından da birinciyi. Ne kadar yapaylaştığımızın kanıtı.
On dört yaşında kız yeğenim var,yaşını yirmi yaşındayım deyip giriyordu oyunlara.Bundan daha iki yıl önceden.Gençler, bu üniversitede okuyan kızı görünce dayanamıyorlardı tabii. O zaman benim internetten filân haberim vardı.Bilgisayarı aldım, o kullanıyordu.Sonra benim profil resmimi görenler de o resim,kızım torunum ve yeğenim/ sazan gibi atlıyorlardı. O resim çok hoşuma gittiği için koymuştum. Suç bende insanları aldatmış oldum ama gerçeği resim için gelenlere söylüyorum.
Bende yalan yok.O fotoğrafı değiştirip gerçek resmimi ekleyeceğim.
Değişk bir dizi oluyor,,
tebrik ve selâmlarımla..
İlginç bir konu yakalamışsınız, meraklıları da oluşmuş:) ... devamedin bakalım... Bileğiniz güçlü olsun... Sevgiler,saygılar,kolaylıklar... (Bayanın işindeki abartma biraz fazla kaçmış:) )
ramazan.efe
göz önüne alacağım efendim
sağlıcakla
ramazan.efe
kaynak kişi etik olmayacağını söyledi
küçük değişiklik tuzu biberi olsun
sağlıcakla
ramazan.efe
sizin yazılarınızda ustalığınız kadar olmasa da düz yazı yazmayı amaçladım
bakalım zaman ne gösterir
sağlıcakla
Akşam akşam gülümsettiniz Sayın abim neler dönüyor şu sanal da değil mi dikkat etmek lazım.. neyse siz yazın takipçinizim inşallah saygılar iyi akşamlar:))
ramazan.efe
sağlıcakla!