- 624 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Tüylü Yılan / IV
Lilith’in karmaşık simgelerle donatılmış mermer zemininde sürünen bir yılan başını doğrultup Chloe’nin gözlerinin içine bakarken çenesinden uzanan sakalındaki küçük çıngıraklar da yılanın her titreyişinde içinde çığlıklar barındıran ağır bir gürültü çıkartıyor. Çatallı dili uzanıyor, Chloe korkuyor, terliyor, titriyordu. Yılan dişlerini kendi bedenine geçirip zehrini zerkediyor ama Chloe zehirleniyor.
Chloe derisinin eridiğini hissediyorken birden kendi kolunu ısırıyor. Yılan can acısıyla kıvranıyor. Chloe güçlükle elini cebine sokup çıkardığı çakmağı yakıp bileğine tutuyor. Yılan acı ile Chloe’ye dolanıyor, sıktıkça kadın acılarının dindiğini hissediyor.
Birden gelen ayak sesleriyle irkilen Chloe Jack’in kendilerini izlediğini görüyor. Jack belinden çıkardığı silahı yılana doğrultuyor.
“Vurman kâr etmez...” diyor yılan tıslayarak “İzim kalır.”
Jack tetiği çekiyor. Chloe alnına gelen merminin havada yanan bir arı kuşuna dönüştüğünü görüyor...
Yatağından fırlayan Chloe su içmek için yanındaki abajurun butonuna basamadan, odanın içi bir zipponun açılan kapağının sesi ve çakmak taşından saçılan kızıl kıvılcımla aydınlandı. Yatağın ayak ucunda, kendisine dönük oturan adam sigarasından çektiği dumanı odaya üflerken Chloe yatağının altından çektiği bıçağın titreyen ışıltısıyla kendini savunmaya çalıştı.
“Kimsin?” diye bağırdı.
“Sen kimsin de beni arıyorsun kadın?” diye sordu adam tıslayarak.
Ses, rüyasındaki yılanın sesiydi.
İster istemez “Kukulkan...” diyen Chloe kendini toparlayıp “Evimde ne işin var?” diye sordu.
“Kukulkan değil genç bayan...” dedi adam alaycı bir tonlamayla ve sigarasından bir nefes daha çekip “Adım Chao, ama sen bunu zaten biliyorsun değil mi? Şimdi o bıçağı bence yastığının altına geri koy.”
“Neden?” diyerek kendine güvenini tazeleyen Chloe adamı korkuttuğunu sandı fakat gözleri henüz karanlığa yeteri kadar alışmamıştı.
“Işığı aç kadın.” dedi Chao.
Chloe aradığı butona bastığında yüzüne doğrulmuş kırk beşlik Sig Sauer’in kusmaya sabırsız karanlık namlusuyla karşılaştı.
Chloe elindeki bıçağı atıp pes ettiğini göstermek için ellerini havaya kaldırdı.
“Tamam...” dedi, saçlarını geriye attı “Kardeşin... ölümüyle ben ilgileniyorum. Departman intihar diyor ama benim anlamadığım şeyler var.”
Chao silahının emniyetini kapattı ve beline yerleştirdi.
“Giyin...” dedi “Katili aşağıda. Belki meksika usulü intikam törenime katılmak istersin ha?”
“Meksika usulü mü?”
“Evet tatlım... bol acılı...”
“Bak...” dedi Chloe “Onu bize teslim edersen biz onu konuşturup adalete teslim ederiz.”
“Suarezlerden bugüne kadar konuşturduğun kimse oldu mu Chloe?”
Chloe Suarez adı karşısında yeniden irkildi...
.....