- 932 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
.........papatya yaprakları gibi......
.............papatya yaprakları gibi......
...........sev...iyormu!sevmiyormu!...........
Kadın aynaya son bir kez daha baktı.Şaçları ,makyajı ,giyimi iyiydi kendince .zaten bütün gün yorulmuştu.çanta
sını aldı eline.içine baktı.can dostu sigarası ,çakmagı orda idi.bir ruj ve küçük bir parfüm. kokusu çiçeklerden esintili.
evden hızla çıktı.yolu geçti.ve metroya indi.yüregi hızlıydı biraz.şu pc denen asrın canavarından tanımıştı onu.
hoş görünüyordu.ona tutkulu konuşmalar yapıyordu.aşkım derken sesinden aşk kıvılcımları çıkıyordu.ama kadın..yorgundu bu gün
duyguları ,yorgun,bedeni yorgun...aşkı yorgun...
keşke böyle bir günde buluşmasa idik diye düşündü..ama olan olmuştu yoldaydı ve saniler kalmıştı.onu görmeye..merak ediyordu.
bekledigi gibi birimi..veya kendisi beklenildigi gibimi...göreceli konular...
Hele helede hergün onlarca kişi ile tanışma şansı olan bir ortamda.tanışsa ne olacaktı ki..belkide kendisinden
sonra tanışılacak bir kadında ..aynı hazırlıkları yapıyordu..
kim bilebilirdiki..zaman o zaman olmuştu.sevdalar hızlı ve yavan..anlık ilişkiler..ve bolca dagıtılan seni seviyorumlar...
düzen bu olmuştu...herkes anlık .yaşamlar,aşklar,sevgililer,sevdalar peşindeydi..
Hata yapıyorum diye düşündü..yavaşça kalktı yerinden ve ilerledi.d.keşke gelmese idim...zaten zedelenmişti ilişkileri 10 gün once..
ondan şüphelendiginde..
kızmış ve telefonlara çıkmamıştı...şanssız bir yanlış arama:kardeşini ararken onu arayıvermişti..numaralar çok yakındı...
ve işte son durak.....
inmeyip geri dönmeyi düşündü..ama ayıp olur dedi...dışarı taze ve soguk havaya çıkınca biraz yanaklarındaki yanma geçti..işte karşıdan
gelmekte idi.arabayı tanıdı..onuda pc den biliyordu..mai küçük tertemiz bir araba...
binilen araba,alel acele sıkılan eller,yenen yemek,sohbetler...bişiler eksikti hep...sanki arada birileri vardı.yanlız degillerdi.
sohbetlerinde.elele tutuştuklarında bile bir üşüme vardı...yaşanası anlar donuktu..
güvensizlikmiydi bunu yapan...ortamın getirebileceklerimi!...sevdaya teslim olmamakmı!...yada karşıyı kırmış olmakmı!!!..
hala diye düşündü kadın.. 3gün geçti...ben bunun adını koyamadım........
ZAMAN DEDİ..SİGARASINI CAN DOSTUNU CİGERLERİNE ÇEKERKEN....Belkide begeni sınırlarımız bizi tuttu..
Aklına izmiri kuş bakışı gören bir tepe geldi...yıldız yagmuru gibiydi tepeden izmir...dudaklarındaki kola tadında..şekerli bir şehir diye düşündü..
damagındaki kokoreç tadı ve elleri ellerinde sevdigi erkegin..
karanlıklar içinde ışıltılı şehir ve sevda yollarındaki ilk adımları bir arabada.esmer hoş bir adam...solunda....
Zamana inattı yarışları....gelecege yönelikti düşleri..mai bir araba...kokoreç ve kolatadında...bir izmir akşamında...
...................................EMA.................
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.