BAL
Bal gibi olur yahu…
Ağzımızdan bal bile damlar çoğu zaman değil mi? Bal kaymak olur bazen mutluluğumuzun üzerine herhangi bir şey…
Ama kabak tadı veren bal hiç görmemiştim…onu da gördük…!
Malumunuz şu 2-2.5 aydır ekranları gazeteleri meşgul eden 1 kavanoz değil 2 kavanoz değil…3 kavanoz değil…ile başlayıp devam eden sayılarla hayatımızın içine giren reklamlardan bahsediyorum…
Tamam iyi hoş…bi yerden getirtiyorsunuz ucuza mal edip ucuza satıyorsunuz…ama balını çıkarmaya gerek yok-tu be kardeşim…promosyon olarak çatal kaşık ver,kap kacak ver boş kavanoz ver bir şey ver ama bol keseden atınca böyle oluyor işte…size hiç mi demediler ucuz etin yahnisi bilmem ne olur diye…
Hah oldu işte…ama gel gör ki okuduğumuz üzere ceza kesilmiş zat-ı muhteremlere…150 biner tl…(yeni simgemiz,word de henüz olmadığı için ekleyemedik affola)
150 bin değil 500 bin yazsalardı ne olurdu oda tartışılır gerçi ama neyse…zaten bol keseden verip dolu keseden topladınız toplayacağınızı..allah bereket verir inşallah!
Bal gibi yedirdiniz millete sahte ürünleri…
Tamam insanımız kendince vardır bir hikmeti demiştir ama bu mereti de bir hayvancağız yapıyor oda ARI…hani eşek balı ayı balı falan olmasa gerek de…artık içine şeker katılmış-mış…yok oksitleniyormuş…falan filan…
O değil de ticari anlamda etik değil….bildiğim kadarı ile iran da balın kilosu 2 tl…yani o saydığınız kavanoz hesabına göre 2 çarpı 5 eşittir 10 tl …eeee siz neye sattınız…100 tl yanında ki ıvır zıvırlar vardı ama değil mi pardon onlara da bir 10 tl diyelim…etti 20 tl…hadi 10 tl de kargo sizdene gitsin…etti 30…neydi satış rakamı …100..!! yani paket başı 70 tl…
Valla şimdi hesaplayayım diyeceğim ama uzun sürecek…şayet 1-2 ay sonra ekranlarda tekrar görürsek şaşırmam…o kadar hasılata değer çünkü…
Çarşınız Pazar olsun…
Afiyet BAL şeker olsun…
A.B.2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.