- 754 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dilinde aşk vardı yüğreğinde ihanet-üç/ Son nefeste Veda Bölüm-14
Bölüm -14
Ziyaret
Tilki Selim bakışlarını masanın üzerinden yavaş, yavaş eski arkadaşı Ekrem’in üzerine çevirdi. Gözleri bir noktada birleşti. Ekrem bu bakışları çok iyi tanıyordu. Arkadaşı kendisinin duymasını istediği bazı şeyleri söyleyeceğinden emindi.
Ekrem:
_ Bu güne kadar beni hiç yanıltmadın Selim, karşıma boş gelmedin değil mi?
Tilki Selim:
_ O Kadar çok şey öğrendim ki kulaklarına inanamayacaksın Ağabey.
Ekrem:
_ Bu günü uzun zamandır bekliyordum sen anlat ben yine kulaklarıma inanmayayım.
Tilki Selim:
_ Biraz daha yaklaş ve beni iyi dinle. Tam bir kumpasa düşmüşsün. Senin çok güvendiğin ihtiyarın ilk işi seni satmak oldu. Anlayacağın şimdi onlarla işbirliği içinde. Senin ki İstanbul’dan Cevat diye birini bulmuş kendine şimdi onunla sıkı fıkı bahara da nişanları olacakmış. Günlerini gün ediyorlar. Ama bitmedi daha kötüsü de var. Hani seni pataklayıp kodese attıran adam var ya adı Emir Dağlı, senin yapamadığını yaptı Sınırsız bir yetki ile Çağınlar holdingin başına geçti. Senin ihtiyar dâhil hepsi onun elinde oyuncak ne derse istediği yerine getiriliyor.
Ekrem:
_ Allah kahretmesin nereden çıktı bu adam ortaya. Neyse hepsinin burnundan fitil, fitil getireceğim. Ama Şirvan’dan intikamım çok özel olacak. Şimdi ağlanmayı daha sonraya bırakıp neler yapacağımızı konuşalım. Öncelikle Emir Dağlıyı araştır senden çok teferruatlı bir dosya istiyorum. Hiç bir şeyi gölgede kalmasın onu devre dışı bırakabilirsem gerisini halletmek çocuk oyuncağı. Bu arada Cevat’ı da ihmal etme onun hakkında da detaylı bilgi istiyorum. Dün gece bir mektup yazdım bunu kimse görmeden bizim ihtiyarın sekreteri Seval’e ver o sana gereğini yapar. Ama sakın şirkete uğrama ben sana şimdi iki telefon numarası vereceğim Seval’le irtibatı bu telefonlar sayesinde kurarsın ve dışarda buluşun benim adımı verirsen buluşmaya razı olur. Paraya ihtiyacın var mı?
Tilki Selim:
_ Abi biraz verirsen iyi olur.
Ekrem:
_ Tahmin etmiştim bir mektup da anneme yazdım o mektubu anneme ver sana gereken parayı verecek. Hadi bakalım aslanım, bir dahaki ziyaretime gelişinde bana daha güzel haberlerle gel.
Tilki, Ekrem’in son sözlerinden görüşmenin sona erdiğini anladı. Vedalaştılar, görüşme odasından çıkarken, Ekrem’e getirdiği haberlerden çok mutlu olduğunu anlamıştı.
2012 Haznedar / Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.