- 882 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yalnız aşklar
Gidersin, ama ne kadar gidersen git bırakmaz yakanı, bir bakış mahkum etmiştir seni kendine.Ne kadar kaçarsan kaç bırakmaz peşini. Gidersin, yani kaçarsın ama sonunda gittiğin her yer aslında ona açılan bir kapıdır.
Sevmekten korktuğun içindir hep bu kovalamaca, ama korksanda seversin.
Çok geceler el açıp yalvardın ALLAH’a, ya içimdeki ateşi söndür yada bir ateşte yare yak diye. İçin için çürütür seni bu ateş, kül eder, mahfeder, lakin ne gerçekten sönmesini istersin, ne korkularının karşısına dikilip sevmesini.
Yalnız kaldığın her an o vardır aklında, kalabalıklarda zaten ondan başka hiç bir mevzuya kendini veremezsin. Bilirsin o hiç bir zaman seni senin kadar sevmeyecek, ve belkide seni görmediği anlarda aklına bile gelmeyeceksin, gördüğünde ise bir selam, hal hatır soracak okadar, sen yine yandığın ateşlerle başbaşa kalacaksın.
İçinden bir ses sürekli git konuş diye haykıracak, ama korkun ağır basacak her zaman susacaksın. Ve o senin bakışlarından hiç bir zaman bir şey anlamayacak, çünkü sen onun için sadece güzel muhabbet eden, her zaman ve her konuda işi komik bir şeylere bağlayıp güldürebilen birisi olduğunu hissedeceksin.
Hiç bir zaman, hiçbir kimse bilmeyecek onu ne kadar sevdiğini, bilen bir kaç kişide sadece heves sanacak. Bazen kendi kendine umutlanacaksın belki oda aynı hisleri taşıyordur ve benden birşeyler bekliyordur diye, ama hep korkacak, hep susacaksın.
Sonra yazılara vuracaksın kendini, yazacaksın. Her şiirin, her hikayenin içine nakış ustalığı ile gizli saklı onun adını işleceksin. herkes aslında öyle biri yok, sadece yazıyor bilecek. Hayatın boyunca maddi hayaller kurmayacaksın, eğer o yoksa rüyalarında ne olursa olsun sen kabustu diyeceksin. Dünyada kimse bir daha, asla senin gibi sevemeyecek.
Dünyanın en iyi yönetmenlerinin, en iyi filmlerinin,en çok okunan romanlarının hiç biri ama hiç biri anlatmaya yetmecek. Ve acı gerçeği hiç aklına getirmek istemesende bileceksin ki hiçbir zaman o seninle olmayacak, kavuşmayacaksın ama yinede dualar edeceksin onun için,mutluluk dileyeceksin .
Ve sen hiçbir zaman mutlu olmayacaksın ama hep mutluymuş gibi görüneceksin.....
mesut dinç.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.