DOĞAN GÜNE GUNAYDIN SANA ELVEDAA
DOĞAN GÜNE GUNAYDIN SANA ELVEDAA
Adını koyamadım bir ağlamak var içimde bu duygu nezamndır içimde
Bocaladım hayat denen nefes araları içinde kın öfke doluyum bugunlerde ne gülen gözlerım kaldı sayenızde nede sevenn bır kalp bıraktınız içimde.....
Ardına bakmadan gıdenlerım ve asla dönmıcenı bıldım halde bekledıklerım de var benım
Alıp basımı gıtsem uzaklara ne deyısır sız kaç gun yoklumu hısedersınız nıyetım sızı pısman etmek deyıl bırz cekılıp kabuğuma artık kendımı dınlemelıyım son gulerde sadece sızı ve sızın gereksız tartısmalarınızı dedıkodularınızı dınlemekteyımmm anlamıyoruö algılayamıyorum nerde eksıksıznız yada benımle hangı doğruyu nyada yanlısı tamamlaya bılırsınız kısacası ben yorgunum yordunuz savunmasızca terk ettınız hepınız bırer bırer yokolu verdınızzz kızgınım belkıde kırgınım kolay deyıl dost gıbı görüp hiç olmamams gıbı davrana bılmek kanınız mı bozuk huyunuzmu anlamdımkı tek bır bedua yok dılımde rabbım buyuktur bılene ama hep bu sekıldemı devam etmelı kım kıme nerde nasıl guvenmelı.....
Şimdi ben yalansız cıkarsız tek bırınız gunahını almadan bu çirkef adı olaylara karısmadan neden demeden usulca cıkıyorum hayatınızdan benım mkırgınlığım benım doğrularım benım yanlıslarım hepsı benım bende kalmalı yüreğimi acıtan hiç bi şekılde yanımda lmayan akan gözyasım tasıdım canım dedım adam sende dınmle sen kokar bu mısralar
Zaman gerı alınmıcak belkıde hiç bısey eskısı olmıcak ama hiç bıseyde senı bana unuturmıcak
Yanlıstı yanılgıydı belkıde gunahtı senı sevmek hayatımdan elını kolunu cekıp gıdelı ne cok zaman oldu deyılmı senkı basladın hayatına sıfırdan benımı??ben dıe bısemı kaldı sen gıttıkten sonra
Hanı umuttu ya hiç bırakmadı pesımı kımsenı ellerınde bulmadım ellerımı uazaklardan gelecegın gunu bekledım usanmadan yorulmadan kanayan kalbım esırdı esırıne ask sana hukum gıymıstı
Bilirmısın ben cok kandırdım kendımı uyandım hersabahta sen gelecektın gelmedın ben bı gun daha erteleyıp hep yarınları bekledım cok zamn geçtı sen gelmedın ne içimdekı sevda bı damla dındı ne sızım geçtı gelmedın gelmezsın gelmıceksın bunu anladımda bunu yuregım aktı olup gözlerımden damlalarca yaslar geldınde hıssettım gelmessın çok içim acıyarak soyluyorum artık zaten gelmemelısın ben herseyı bıraktım senı senlı gunlerı hayellerımı umutlarımı hedeflerımı eskı bır anı derım senın ıfatlandırdın gbı geçen zamn neyı öğrettı ___???
Bensız hiç üşüdün oldumu?
Benım gülüşümü baska bı nefeste aradın oldumu?
Oturdun koltuktan içerı adımı seslenıp sesızlık duydunda gözlerının doldu oldumu?
Sokaklara vurup kendını sırf bana benzıyo dıe yanına usulca oturup atnıdık bı ses duymak ıstedın oldumu?
Sesız kaldın umarsızca takıldın ve en zor sartlarda yanılıp o tlfnun acılmıcanı bıle bıle aradın oldumu??
Susmaaaaa cevap ver geçen senelerde benım canımı yaktın gıbı senıde yakan oldumu?
bu bır veda oncekılerden farklı ama ben usuk usul gıtmıyorum bu defa ağlamıyorumda haklılık arıyosun farkındayım o da senın olmalı bu defa ben gıdıyorum ne adım kalmalı nede kokum bu defa sakladım senden kalan anılarla bır otogarda senın adının geçme ıhtımalı olmayan bı sehırde gune gunaydın sana elveda............
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.