İstanbul Havası ( Air of İstanbul )
İstanbul Havası
İstanbul’un havasına özlem duyanlar artık üzülmesinler.
Yakınlarından kendilerine bir şişe konserve İstanbul havası yollamasını istesinler tamamdır. İster evlerine sıksınlar, ister üstlerine başlarına, isterlerse koklayıp dursunlar. Artık işin o tarafını kendileri bilir.
Hani çocukken başını okşarlardı ya küçüklerin " büyüyünce akıllı ol tamam mı " diye. Sahiden de akıllı olmuş bu kişi.
Diyecek başka söz bulamadım.
Büyümüş tabi, akıllı da olmuş. İstanbul’ dan uzakta yaşayanları mı, yoksa ilk defâ İstanbul havasını sinesine çekecekleri mi düşünmüş bilemem.
İstanbul’ un havasını konservelemek aklına gelmiş birdenbire. Cam şişeler içine sıkıştıra, sıkıştıra tanesi 5 TL. den 33 TL.ye kadar yükselen; yüzde 78 azot, yüzde 21 oksijen, yüzde 21 karbondioksitten oluşan havayı Topkapı Sarayı Müze Mağazası’nda satışa çıkarmayı akıl etmiş. Akıl etmediği yanında taze simit, çay ve İstanbul’un simgesi beyaz bir martı.
Tabi ki bazı işler sırayla.
Ne derler sabreden derviş muradına ermiş.
Az kaldı: Yakında tatillerimiz son bulacak, film seyreder gibi cd.ler izleyeceğiz.
Az önce piyasaya çıkan ve tanesi 50TL. ye Venedik’ te tatil. Sizin olsun, 5TL. ye arkadaşlarınıza kiralayın. Sıkılınca tekrar gidin, gezin. Hem alış veriş yapamadığınız için kârdasınız.
Az önce piyasaya çıkan, tanesi 20 TL. ye İstanbul Eminönü’ndeyiz... gel vatandaş, gel. Yeni pişti bu palamutlar.
öyküsatıcısı2012Davidoff
YORUMLAR
askeri okul imtihanına girdiğim 1966 senesinde istanbulu ilk gördüğüm zaman büyülenmiştim...uzun yıllar ikamet ettim her sene bir evvelini arayarak ailemin tamamı orada olmasına rağmen izmire yerleştim...ara sıra gidince o hengame o kalabalık beni ürkütüyor ve izmiri daha çok özlüyorum çok zor allah yardımcınız olsun...yine bam telindesin koca kalem saygılar
Davidoff
Sağolun efendim.
desenize havamızı alacağız ve ya adama soruyorlar ne iş yapıyorsun hava satıyorum yada havadan para kazanıyorum valla acaip de istanbul boğaz havasımı nerenin havası fşyatı semtine göre değişiyormu güzel akıl valla böylesine şapka çıkarmak lazım
tebrikler
Davidoff
Hava almak için elimizi cebimize atmamız gerekecek.
İstanbul'un havasıyla güzel balonlar uçar, koyduğun fon resmin de bunu tasdiklemektedir canım
Değişik bir yazıydı, tebrikler, sevgiler
Davidoff
Teşekkür ederim Emine Hanım.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Davidoff
Emine UYSAL (EMİNE45)
Bülent Ersoyun canı İzmir boyosu çekermiş gecenin bir yarısı
izmirden uçakla boyoz getirtirmiş..
Ha boyoz ha hava
Yani niye şaşırıyorsuuunnn)))
Dip not:Taşımızı toprağımızı havamızı suyumuzu Satmaya! en baştakiler bile pek alışıkken normal diyorum.
Nilgün ARIKAN tarafından 3/25/2012 9:37:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Davidoff
Doğruya doğru.
Her ürünün ismi, her yörede değişiyor. Bülent Hanım sayesinde boyozu da öğrenmiş oldum. Kendisine ayrıca teşekkür etmek isterdim Nilgün'üm :)
Haberlerde izleyince çok gülmüştüm. İstanbul'un pis havası şişelere dolmuş:) Yakında taşını toprağını da paketleyip kuyumcularda satarlarsa hiç şaşırmayacağım. Ne de olsa altınmış ya.
Güzel İstanbul'um...
Bu kez daha farklı bir çalışmayla geldin.
Sevgiler Davidoff.
Aynur Engindeniz
İnkar edemeyiz, öyle malesef...