- 834 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAMA DAİR...
KOSKOCA sandığın YAŞAM aslında kısacık; tercih hakkı elinde olan,
hayat yolunda sana sunulmuş ve iki dudak arasından çıkacak bir sözde kaderini tayin edecektir...
SEKMEler bölümünde gördüğün iki şıkta SAKLIdır her şey.
bu kritik durumda, verecek olduğun karar pamuk ipliğine bağlıdır...
hatalı bir dokunmayla, geriye telafisi mümkün olmayan pişmanlık içerisine girebilirsin...
işaretlemeye mecbur kaldığın seçeneklerde; biri İSTEYEREK haz aldıkların,
önemli buldukların arasında VAZGEÇİLMEZ olanlar.
diğeri ise bilmem kaçıncısı? sayısı belli bile olmayan, adına mahalle baskısı ZORAKİ seçim denilen.
bir başka deyişle yani İSTEMEYEREK, bir şekilde mecbur bırakıldıkların...
hepsi YALAN DÜNYA da değer verdiğin KRİTERLER içerisinde yer alır...
bazen yapmak istediğin AKIL ALMAZ hareketlerde, kimi zaman çılgınca duygular karşısında,
kendini okyanusun serin sularında bulur, dalgaların akışına kapılır nafile çırpınışlarda boğulursun...
kimi zaman ise mutluluk yerine, keşkelerle bir kaç damla akıttığın gözyaşında hayatı kendine zindan edersin...
bazen de hiç gereksiz yere telaşlanır, mevcut durumun seni aştığını sanırsın.
gücünün yetmeyeceğinden ürktüğün; ya da yaşamaya korktuğun, ARTIK ne varsa aklında...
bil ki bu HAYAT karşı koymaya cesaret bile edemeyip kaçırdığın güzelliklerden İBARETTİR...
YORUMLAR
Yaşam algısına dair düşüncelerinizi farklı kelime seçenekleriyle ne güzel dile getirmişsiniz. Yaşama yaşanası bir sevda gibi bakıldığında insanın yapılandırılması ve/veya insanın kendini yapılandırmasına bağlı olarak yaşam kesitinin her evresi evrensel kriterlere uygun mutluluklu geçeceği özlemini dile getirmesi hep yakışanıdır.
Bu anlamda yaşamda olabilirlik tüm özlemleri yaşamak kuşkusuz her bireye yakışandır. Ancak bu eğer yetinmek adına bir gayret içermiyorsa çokta olanaklı değildir.
Güzel anlatım için sizi kutluyorum.
Saygılarımla
Ne bir eksik ne fazla aynen öyle sevgi
Sana katılıyorum
Kutlarım eserinden dolayı seni
Çok yasadık öyle hayatı
Ömür dediğin böylece geldi geçiyor