meselci'ye Mektuplar 19
Selam can meselci...
Newroz Bayramı’n kutlu ve çok mutlu olsun heval...
Bak bahar da geldi. Yarın 21 Mart. Baharın doğuşu.. Baharın aramıza yeniden uyanışı.. Baharın kendini topyekün gösterme zamanı. Baharın değişik, eğlenceli ve güzel dansına hazır mısın?..
Hadi sevin, hadi çiçeklen, hadi yeşile boya kendini. Börtü böcekle merhabalaş. Serçe kuşlarının ötüşüne katıl. Küçük otlara uzan. Yumuşak toprağın esmerliğine şiirler armağan et. Gördüğün taşı avuçla. Ras geldiğin kayaya çık. Etrafına dört bir yandan bak. Renkten renge gir. Durmadan koş. Kırlar, ayak sesinle uyansın...
Bahara ver kendini. Kendine yapacağın en büyük iyilik bu olur. Düşünsene, tabiatla iç içesin. Düşünsene temiz oksijeni istediğin kadar ciğerlerine çekiyorsun. Düşünsene mor dağların heybetiyle özgürlüğe bir adım daha yakınlıktasın. Düşünsene doğayla, dilediğince sevişiyorsun, içinde hoş vakitler vuku buluyor. Bu müthiş manzaradan kendini mahrum etme derim sana...
Unutma, umut oldukça; mevsimler de, insan da değişiyor. Beklemenin sonu selamettir. Beklemek, kavuşmaktır daha çok. Bekleyen kişi, pişman olmaz. En azında beklenti içindedir. Kazanma, bir şeyi elde etme zaferi yakındır ve muhtemeldir. Bekleyenin muradına erme yüzdesi yüksektir...
Benim için ateş yakarsan sevinirim meselci...
Kal nûbaharın bin bir deseniyle...
.....................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
20 Mart 2012,,,12.12,,,Mardin
meselci'ye Mektuplar 19 Yazısına Yorum Yap
"meselci'ye Mektuplar 19" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.