Yaryüzümsün Tinna Tenna
hayrettin taylan
Şefkat , kadının içinde kat kat büyüyen en özel ve her daim olan duyudur. Şefkatin gökdelin gibi olduğunu biliyorum.Nefretlerin sürekli sızsa da denizimize senin o müthiş yüreğinde bitmez tükenmez şefkatler ar. Bir katında beni affedeceğini biliyorum Tinna.
Yürek ayıran ayraçları kapattım. Bizim cümlemizde ayraç içlerine alınacak eş anlamlı tek sözcük yine sensin.
-Geçmişi geçmişte unutan zamanın amansızlığında sızılarım var.
Yara taşımaz geleceğin aşk pervanesinde esintiler besledim.
Herkes kendi acısının seyrinde demir atar. Hiçbir acı yerinde durmaz ,insanı taşır temiz sulara.Sabır bizim en büyük berrak aynamız.
-Ben Eyüp olup bekledim seni.
-Tül kapatmaz sol yanımda açtığın sevda göğünü .
Yaryüzümsün.
-Uçan bir sancı konar gül dalına.Dikenlerini keskinleştirir kokun .
Kalmak ile gitmeye yakınlaşır gam gemin. Yaralı sözlerinden kitaplar okur martılar. Kanatları değer, değinmişliğe.
İçinden geçenleri anlatır Simurg.
*Her sen’e alışılır da her sen’den de gidilmez Tinna Tenna
S’açında gezinen el’lerim güzellerin sellerinde yıkandı.
Temiz mi ki “el”. Her ele güvenip dar bir dünya sürme sürmeli dudaklarına.
-İlk benim fethettiğim dudak uçlarında başka korsanlar gelemez.
Yazdığım tarih aşkın tecimenliğinde ruhum p’azarlarda.
-Çağrılasım var gecelerine.
*Öpülse demler, yaşam hayaller kadar güzelleşse,sen gelsen ve gelsen
• Senden iyileşecek dizelerin bağrında kalmak istedim.
• Bir çift vakanın tarihçisi olup gelmenle gitmeni yazmak istedim aşka kaderi olanlar bilsin diye.
• Alelacele soyulmuş önyargının cümle olmayacağını bilmeni istedim.
• Peşinden dolandığın iç hesaplaşmanın hazinesinden erimeye gerek yok. Yalnızlığının defterini kapatmalısın benimle.
• Gürül gürül çoşan huzurun son pınarı olup akmalısın önce kendi bilinmezliğinde, sonra sonralarımızda.
-Ödünç özlemlerin son sayfasında kalmasın damla izlerin.Sil gözyaşlarını içsel defterinde. Beni oku ruhunun istendikleriyle.
-Zarafetin zarf atıyor .Yazılmamış başka güzelliklerini algılıyor dünyam.
*Yarığında yaralarımın tortularını taşırken dünyanın son hali. Başka hallerin eklerinde beni çekimle Tinna.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.