Kadın kocasını kıtır kıtır kesmiş
O değil de;
Dün yine fena bir akşam trafiği vardı. Maltepe’yi geçtik, Kartal’a doğru geliyoruz. Dolmuş, bekliyor gitmiyor...
Yolcular sızlanmaya başladı, ’hadi ya neyi bekliyoruz babında...
Şoför, ’kadın kocasını kıtır kıtır kesmiş. Onun için trafik tıkalıymış’ dedi.
Yolculardan bir teyze kocaman kahkaha atarak, ’iyi yapmış, eline sağlık. Kim bilir kadına neler etti de kadın en sonunda dayanamadı kesti’ dedi.
O anda kendimi gülerken yakaladım. Sonra birden ürperdim,
N’oluyo ya! Ortada vahşice öldürülmüş bir adam, psikopat manyak bir katil var. Bunun nesi komik nesi eğlenceli!
Öyle bir hale geldik ki kan donduran olayları bile serinkanlı karşılar olduk. Hatta üstüne espri bile ürettik. Böylesine bir vahşet sıradan hale gelir oldu... Alışmaya başladık, şaşırmamaya...
O değil de;
Bu çok tehlikeli bir durum. Alıştık mı alıştırıldık mı...
O değil de;
Zor, zor...
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
sevgilerimle.
"Kıtır kıtır kesme" ifadesi kendiliğinden olayın önemini küçülten ve mizah içeren bir ifade. "Bir cinayet işlenmiş onun için yol kapanmış" deselerdi gülemezdiniz. Kendinize kızmayın yani.
Şunda çok haklısınız. Kötülüğü kanıksıyoruz.
Gazetelere "bunu yazmayın" desek haber alma özgürlüğü" diyecekler "gerçek bu" diyecekler.
Üçüncü sayfa aklımızdan bile geçmemiş şeylerin, (elektrikli testerenin kol bacak koparabileceğinin, uyuşturucuya ulaşmanın zor olmadığının, sıradan insanın da ekmek yediği kapıdan hırsız olarak girebileceğinin vs) hep ihtimal dahilinde olduğunu sessiz sessiz içimize işliyor.
İkincisi; kötü örnek bizi görece iyi yapıyor ve kendimizi düzeltme vazifemizi unutturuyor bize.
Mevzu derin.
Dediğiniz gibi zor yani.
Selamlar.
Boş ver be Esma...Takma kafayı hem ne demiş atalarımız '' En iyi erkek ölü bir erkektir''
Atalarımız demese de öyledir öyle...İnanmazsan çık sokağa sor...Yüz kadından en az sekseni haklısın demezse ben de bir şey bilmiyorum.
Hem her zaman erkek mi kesecek kadını? Bir kez de kadın kesmişse ne olmuş yani. Köküne kıran mı girmiş erkek milletinin.?
Selam ve sevgiler.
Esma KAHRAMAN
cıx... hiç sevmedim. bu mantıkla en başta babamızı öldürdük... erkek kardeşimizi sevgilimizi oğlumuzu akraba eş dost, arkadaşlarımızı...
ı ıhhh... hiççç sevmedimmm...
sami biberoğulları
o kadar çok eşine eziyet eden adam ve öldürülen kadın var ki son zamanlarda ister istemez o tepki doğuyor bazen ne kötü:(
Esma KAHRAMAN
sonrasında da cezaların caydırıcı değil özendirici olması...
:) yine de genel olarak hepsi senin sölediğin şeye çıkıyo. sevgilerimle.
o dolmuşları ben biliyorum maltapede iniyordum ben istanbul a gittiğimde
o değilde haklın vahşete alıştık alıştırıldık çünkü vaşat azalıcağı yerde çoğalıyor ve bizbuna şimdiden alıştırılıyoruz galiba
o değlde ben bu gece ne yazacağım onu bilmiyorum
sevgiler
Esma KAHRAMAN
:) sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
sevgilerimle.