- 1057 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT...
Sevgiye ihtiyaç duyuyoruz, samimi sevgilere, senin için ağlayacak, seni cidden sevecek, karşılık beklemeden sevecek, seni düşünecek, sana bakacak, seni önemsiyor gözükmeyecek ve seni cidden önemseyecek, sana dikkat edecek, fikirlerine, düşüncelerine önem verecek, seninle sen olduğun için beraber olacak , senin hakkını gözetecek, yaptığın hataları gözardı edebilecek, yeri geldiğinde düzeltebilecek, yeter artık! demeyecek, ilgileniyormuş gibi yapmayan ve derdinle cidden ilgilenen, dostlar, canlar istiyor insan.Fakat yasam tereddütler yumağı, Herşeyin döndüğü şu alemde, tek doğru etrafında dönebilme gayreti belkide eyvallah" diyebilme büyüklüğü..
. Yoğurdu ne kadar üflesende faydasızdır hayatta hiç birşeye güvenmeyeceksin . Hep “aklımda” diyeceksin, ne yazık ki insanlık zulmü merhametten her zaman dahaçok sevmiş
bütün cephesiyle kuşatıp temize çektiğimiz inanclar bir kağıt parçası gibi tutuşturulup fırlatılınca hakikatimiz de ayyuka çıkmıştır.Hayatı ne kadar evirip çevirsekte yaşayacaklarımız hep aynıdır...Hak alma yeri degildir hayat hak verme mecburiyetidir..
insanların düşündüklerine ve söylemlerine inanır ve kabul ederseniz sizi severler, gerçekten düşündürürseniz sizden nefret ederler....
BERRIN KORKMAZ