- 1677 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Müstehcen içerikli şiir ve yazılar.
Bazı"SAYGIN"DİYE DÜŞÜNDÜĞÜM sitelerde "ilgisiz eşlerin sanal alemde gezindiği"gibi bir takım yazılar okuyorum. Evli bir kadın yada erkek,(evliliği t.c. yasalarına göre tanımlamıyorum) sanal alemde yazışıyorsa,doğrudur,yoldaşının ilgisi kısırdır.Kültür ve sanat sayfalarında ürettiği güzel şeyleri yazıyorsa kişi ilgisizlikten değil,derya deniz birikimi vardır da ondan yazıyordur,aynı değerleri paylaşan bireylerin konuk olduğu sitelere.Bilmem anlatabiliyor muyum? Ayrıca bu siteler müstehcen içerikli şiir ve yazıların paylaşıldığı siteler olmamalı bence.İnsanlar bu tür yazıları özellerinde paylaşmalılar bence.Haksız mıyım?
■
YORUMLAR
insan
zavallı bir yaratık işte
beşer
şaşar bazen
evlilikler sadece nikah defterinde olunca
çareler demesek bile
bir de kişilikte sıkıntılar da varsa değil mi
başlangıç hoş gelse de
kaçınılmaz dertler kapıda oluyor
sevmek müstesna bir süreç
tebrikler
Nermin Akkan
doğru söylüyorsun aslında"evlilikler kağıt üstüne olunca ve bir de kişilik uyuşmazlığı söz konusuysa,şaşar da bir merhabaya ihtiyaç duyar belki farklı bir nefes" diyorsun galiba.
Katılıyorum tamamen sana.Ancak bu yazıyı antolojide yazmaya başladığımda hemen he rgün yazdıklarımla hiç ilgilenmeden sadece resme bakıp bir takım teklifler sıraladıktan sonra geri dönüşü olmayınca tabiii evli olduğumuda düşünüp ""ilgisiz eşler sanal alemde gezinir" diye sayfama yazmış ve kendince ilgi ihtiyacımı gidermek istemiş garibim!ı
Tamda o günlerde bir davet üzerine deftterde yazmaya başlamıştım.Saygın ve ilkeli diye.SÜTTEN AĞZI YANANIN ÜFLEMESİ GİBİ YOĞURDA BURADA DA PAYLAŞMIŞTIM orada paylaştığım yazıyı..Senin dikkatini yeni çekmiş demekki.
EVET SIRADAN SADECE İLGİ,SEVGİ PAYLAŞIMI İÇİN GEZİNİLEN SİTELER VAR MI BİLMİYORUM.ANCAK DEDİĞİM GİBİ DONANIMLI İNSANLARIN İSİSNALAR HARİÇ SAHİP OLDUKLARI GÜZELLİKLERİ PAYLAŞMASI ÇOK GÜZEL BENCE VE ÇOK TA KEYİF ALIYORUM BU İLKELİ PAYLAŞIMLARDAN.bU BENİM EVLİ OLUP OLMAMAMI DA ETKİLEMEZ HİÇ.
ANCAK EVLİLİĞİMDE İLGİ İHTİYACI HİSSETSEYDİM "HADİ ARKADAŞ YOLUN AÇIK OLSUN ARTIK BANA YETMİYORSUN "DER DÜRÜSTÇE AYRILIRDIM.AYRILIĞIMI DA ERDEMİYLE YAŞADIM.
BU SİTEDE DE ELBET FARKLI İLGİLER VE BEKLENTİLERLE KARŞILAŞIYORUZ HEPİMİZ,BİRAZ DA DİLİNİN VEZNİ YOKSA DOĞAL DA ASLINDA.AMA ÖNÜNÜ ALMASINI DA BİLİRİM BENDE KARŞILIĞI YOKSA BU DUYGUNUN.
TEHLİKELERE GELİNCE ALLAHA KARŞI Kİ KULA HAKSIZLIĞA DÖNÜŞEN YANLIŞIM OLMADIKÇA KORKU DA YAŞAMAM PEK.YADA O DUYGUYU ÖĞRENMEDİM HİÇ DİYEBLİRİM.
BİR KARŞILIĞI VARSA BANA YANSIYAN DUYGUNUN DAĞLARI DA DELERİM DUYGULARIM UĞRUNA.
İŞTE BÖYLE GARDAŞ SENİNLE NİCE ACILARI PAYLAŞIYORUZ,GURBET BACININ SILA HASRETİNE DOKUNUYORUZ,ÇAMALANIN DERYA DENİZ DEVRİMİNE YÜREK KOYUYORUZ,NURETTİN HOCANIN İMGELERİYLE KELİME DAĞARCIĞIMIZ DEĞİŞİYOR,SARENİN KALEMİNDEN DURU TÜRKÇE DÖKÜŞLÜŞLERE ŞAHİT OLUYORUZ MESELA.
KİM demişse" ilgisiz eşler geziniyo"diye densizliğinden demiş.
abarttımgaliba konuyu biraz.sevgiler gardaş.
İbrahim Çelikli.
erkekeler kendini vazgeçilmez olarak bilegelmişler
herkes onu bekliyordur hep
hele dul ise
erkeğin görevi bütün çiçekleri sulamaktır
oysa evlerinde hiçbirşeydirler
ama aynaya bakmazlar
ben kendimi köy şiirlerinde bilirken öyle yakıştırmalara maruz kaldım ki
oysa sevdalandığım biri var.. hiç bir şey onu üzecek kadar kıymetli değil bende
üstelik herkese "gardaşım" diye hitap ettiğim halde
üstelik başka bir isme sevda yüklü hasretlerle şiir yazdığım halde
hele "gardaş" dediğim evime konuk ettiğim.. evine konuk olduğum.. özel zamanlarda halhatır soruştuğumuz biri "zaten seni hiç gözüm tutmamıştı" demez mi. desen ki öyle bir durumda dahi aklıma gelmezsin.. bunca yılın hatırına sustum.. yemin ederim aklıma kadın olarak gelmedin demek vardı olmaz..
oysa çok yoğun görüştüğümüz biri onun öznesi olduğu bir cümle kurduğunda başım döndü. o arkadaşım ile arama sıra dağlar girdi.. ancak dedim ki.. sen bende mukaddessin.. o yüzden lütfen bir daha görüşmeyelim
bunu derken peygamber değilim.. hatalarım da oldu.. olmuştur da
insanlar arasındaki ilişki cinsel ya da basit maddi çıkarlar mı olmalı..
beni alaca ciddiyetinde takip eden samimi arkadaşlarım var.. bunu yapan ailemden kimse yok.. ailemden biri aramış mı diye beklentim yok ama ertesi gün sayfamı açtığımda bana katlanıp.. emek samimiyet ve ciddiyet ile yazılmış yorumlardan değerli ne olabilir
sayenizde hepsine teşekkürler.. hepinizden Allah razı olsun..
not: isimleri sayabilirim.. ama olur ki birini atlamış olma sıkıntısı uykumu kaçırır
tekrar saygılar sunarım.
Selam ve saygılarımla.
Çok güzel bir konuya değinmişsiniz Nermin hanım.İnsan ilk doğduğu andan kendisini ifade edebileceği yaşa kadar "ihtiyaçlarını" ağlayarak talep eder.Sonra artık kendisini ifade edebilme yeteneği kazandığı için "ihtiyaçlar" söze,yazıya dökülür.
İnsan "ihtiyaç" duyduğu şeyin özlemini çeker ve "ihtiyaç" duyduğu şeyin peşinden koşar
Yani evde un,bulgur,şeker,tuz...varsa saydığımız şeylerin neden peşine düşsün.Olmayan ve "ihtiyaç"duyulanın peşine düşülür.Şaysen ben hiç kimseyi kınamıyorum.
Saygılarımla.