Adsız Meleğime Son Mektubum
Sana öyle ihtiyacım var ki anlatamam, Hem de hayatımda hiç olmadığı kadar.
Küçükken seni rüyamda görebilmek için, her gece uyumadan önce dua ederdim. Ve her gece rüyamda sana sarılmak, bana sarıldığını görmek isterdim.
Biliyor musun meleğim, tutardı da dualarım. Nasıl sevinirdim o zaman. Hiç kimse bilemezdi, bana sımsıkı sarıldığında aldığım o hazzı.
Ne hayaller kurardım uzun uzun… Başımı yaslayıp göğsüne , gözlerim kapanana kadar beraber olurduk seninle. Sonra mı ? Sonra...Gecede birkaç kez uyanır, meleğim iyi mi diye bakardım. Yıllarca aynı oyundu oynadığım.
Usanmamıştım… Sadece, sonunda bir beden küçük gelmeye başlamıştı hayallerim. Hal böyle olunca da dualarımı tersine etmeye başladım.
İnşallah meleğim beni rüyasında görür, görür de içinden bir şeyler kopar, kopar da bana gelir diye bekledim. Fakat sen beni... Sen beni hiç rüyanda görmedin ki…. Görseydin eğer… Görseydin anlardım ben. Anlardım inan, inan bana…Çünkü ben senin hep gözlerine baktım.
Bugün Allah’ım, inşAllah bugün dedim.
Bugün meleğim bana sarılacak,
Bugün meleğim beni sevecek.
Belki de bugün, neden olmasın?...
Ama hala... Hala sen yoksun,
Benim adsız meleğim.
Hala sen yoksun
Ve bu sana olan son mektubum... Son...
NÜS
YORUMLAR
Sarılmak istediğimiz adsız meleklerimize dace rüyalarımızda sarılabilsek de, onlar bize geçekte kucaklarını açmasalar da, çok şükür ki yaradan kalbimizi sevgiyle doldurmuş....Kalbimiz kafessiz kuş gibi gibi değil çok şükür...Cıvıl cıvıl şakıyıp durur sevgi terennümleriyle....Hayallrimiz bir beden küçülse de, sevgi çiçeklerimiz bir bir solsa, da binler tohum atacağız onlara bedel... Sevgili arkadaşım, yine sayfalara düşmüş yüreğinin sağanak yağmurları...Sevgimdesin daim canım arkadaşım, öptüm yüreğinin pembe yanaklarından....
Annelik:
Çok bilinmeyenli denklem.
ve kutsal meslek. İstediğiniz kadar "son mektuplar" yazın, bu hep karalama kağıtları olur. Ne annelere son mektuplar yazılır, ne de çocuklara.
Çünkü bir Dünya vardır.
ve içine gerçek sevgiden bir tane sığar.
Karalama kağıtları da hep çöpe gider durur.
SEVGİMLE.