İç Çekişin Çekiliş Sonuçlarında Yine Sen
Hayrettin Taylan
*Benden uzağa savurduğun ben’lerin kül prensiyim. Gül kralın olmak için hayaller, gözümde yaşlar büyüttüm.
Bir kaçış işkencen var biliyorum. Bir ben’e sığamayışın sağaltılarındasın.
Tecavüze uğramış uğrayamadıkların var gibi.
Ruhumu zapt edip hislerime sislerini karıştıran gök boyacısı, aşk elemlerinin enlemcisi, boylu poslu istemlerin boylamcası, isim zamanların aşk saati, yani istediğim , sevdiğin tin hazinesin.
*Kaoslarıma kasığından kasırgalar estiren ten ataşesi ülkene geldim ateşini sundun bir kere. Yakıldım sana , küllerim üstüne üstsüz günler yazdın nasıl giderim senden.
Senden başka ten vatanı tanımadım ki nasıl dil bilmeden başka tenlerin kentinde dilsiz sürtmeler yaşayacağım.
-Çeliştiren edilgin çeşnilerin var yürek başında, ben sende kalmışım, kalmışlık benden ömür geçinir.
Güven sende fabrika çıkışlı paketli bir duygu gibi duruyor biliyorum.
Sana defolu hayal kırıkları yaşattım, bir daha güvenmek için bir dehanın içinde içini içinler için içirmek gerek
*Paranoyak bir oylaşın dibindesin. Kederine sisli gökler ekliyorsun, damlalarını kimsesizlere emanet ederek benim için ağlamayı unutuyorsun.
Bütün bu doğaçlamaya sanrılarımın mucidi sensin. Sensin yeni acıların kaşifi.
Kimsesiz hezimetten sonra çok kimseli çoktan seçmeli soruların aşk cevabı olsam ne yazar ki?
*Sindirmeye çalıştığım oncalarımı ektim. Gayrı ölümcül bir belanın ela gözlü terkibisin.
Cümlelerinin cücüğü büyür kara bahtında, yeşil bir soğan kokusu gibi salamadıkların salatalık içinde görünür cemalin.
Hediyesiz bıraktığın sensizliğin paketini açıyorum, helalinden seller akıyor yara başlarıma.
-Özlüyorum Tinna Tenna
-K’açamak özlemlerin kaleminde kendime geliyorum.Yazılıyor kaderim .
Aşk kalmış, aşka bütün hücrelerini salmış , sal dideli yılların ömür ustası benlik gayrı aşkına tümlenmiş.
-Ayıramazsın gayrılarımı.
-Günübirlikçi sevilerin ten temizlikçisi yapıp durma. Hazlarıma zaaftan ziyanlar ekleme.
Ziyaların ziyaret etsin ziyanlarımı. Sensizlik ziyan olurken sen orada hangi geçersizliğin mantığısın bilemedim.
Bütün ateşler toplandı ;hatta İbrahim’i yakmak için toplanan ateşten daha yüce bir ateş içindeyim.
-Ateşle İbrahim’in sınavıydı biliyorsun. Sınavı ateş kaybetti.
Ateş İbrahim’e gül gibi geldi. O yüzden gülünden ateşler topladım
-Yakıldım ;ama gülünün içinde kaldı ömrüm, sevdam.
Özlenmeli bir cümle gibi işlendi.Tanımsız bir güzelin halısında hallerim nakışlansa da yüreğimin nakışı sende kalmış.
Aşk dönümü kutlayışların kutsi seyrinde kaldım, kalışımın mistik kitabında kirasını ödememiş özlemlerim var.
Öylesine hatırlayış sancıların dolaşıyor beynim terk edilmiş sofalarında.
-susuyorum.
Bu suyun isteği.
Seviyorum .
Bu sevginin hevesi.
İstiyorum .
Bu benliğimin sesi.
Sezaryenle alınamaz içimdeki senli düşlerin iç çocuğu.
İç çekişin çekiliş sonuçlarında yine sen çıktın .
Gidemem.
-Seni istemenin son arzusu.