- 1055 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ
Tarihin bu anlamlı gününde,hayatımızda büyük önem arz eden;Başta elleri gül kokulu annelerimiz olmak üzere bütün kadınlarımızın 8 Mart dünya kadınlar gününü en içten dileklerimle kutluyorum.
Tarihin ilk tekerrür ettiği zamanlardan bu yana kadınlarımız toplum üzerinde her zaman büyük önem arz etmişlerdir
.Günümüz dünyasında da toplulumumuzun yarısını oluşturan ve huzurlu bir aile yaşantısının temelinde ki en önemli etkenlerden bir taneside şüphesiz kadınlarımızdır.
Türk örf adet ve geleneklerimizde de Hakan ların yanındaki en yüce makamın hatunlara verilmesi,onların hayatımızdaki öneminin bir ifadesidir.
Toplum içinde kadına karşı yapılan ayrımcılık şüphesizki,ırkçılıktan daha kötü ve tehlikeli bir anlayışdır.
Böyle bir anlayış kesinlikle kabul edilemez ve savunulamayacak bir davranışdır.
Kadın ve aile her zaman güçlü olmalıdır ki bizde toplum içerisindeki huzurumuzu muhafaza ettirebilelim.
Nitekim Peyganber Efendimiz (s.a.s)’de hadislerinde belirttiği üzere ‘’Kadınlar konusunda Allah’tan korkun çünkü siz onları Allah’ın emanetiyle aldınız’’ hadis-i şerif’inden kadınların önemini dahada iyi anlayabiliyoruz.
Aslında yılın sadece bir gününü onlar için kutlamak yerine,bütün günleri sanki onlara her gün kadınlar günüymüş gibi hissettirmek gereklidir.
Rabbim bizi kadınlarımıza karşı hayırlı,kadınlarımızı da bize karşı hayırlı kullarından eylesin inşlh..
Vesselam…
Hannan UĞURLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.