- 1161 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
365 gün 6 saatde 2 gün yüzü gören Kadinlar
365 gün 6 saatde 2 gün anilan biz kadinlar.Anneler günü vede Kadinlar günü, bize bu dünyada varligimizi duyarmaya yeten.Sahsen ben kendi adima hecde anilmiyom 8 martda.Ne kulaklarim cinliyor,nede elime ;iyiki varsin Avrat diye parklardan yolunmus cimenler gelmiyor.Cicek diyecekdinde cimenmi yazdin? demeyin sakin bana! Dedim ya sansürün(kocacagim) ciceklere karsi alerjisi var.Her önemli gün gibi Kadinlar gününüde bana cok görür.Gecdigimiz günlerde sevgililer günü vede evlilik günümüz vardi.Farkindaysaniz sayin seyirciler;
sevgililer günü,,dedim.O gün bizi irgalamiyo.Biz sevgili degiliz ve aslada olamayiz,cünkü ben AVRAT, oda HERiF!..yani anlayacaginiz biz evliyiz vede 14 subat bize yasak.Evlilik yil dönümümüzdede ayip olmasin diye degilde;BASIMA KAKAR! korkusuyla yalandan öpücük kondurur yanagima.Bu sene kizina en son model cep telefonu aldi.Kagit kürek yapdiklari icin 200€ luk hediye cek almislar.Para bosa gitmesin diye ;sende al bi tane ,dedi.Firsat bu firsat gonsular.Yosam benim sansür navigasyon kolleksiyonuna bir tane daha katardi.Kizlara verdim bi 250€ daha.Gittiler bana bi model telefon aldilar.Sansürün haberi yok.
Neyse, gece oldu yeni alengirli cebimi elime aldim ve yataga banu bakan gibi uzandim.Göya yarin icin saatimi kuruyorum.Kurarkende sansüre dogru kolumu uzatiyom.
Anammmmmmmm onee? anam gurban oluyum o neeeeee?
ne olacak görmüyonmu ayol, telefon.
nerden aldin kiz sen onu?
nerdenmi? telefoncudan caldim!
hadi beeeeeee,dogru söyle nerden aldin?
hani cek vardiya ,onunla almis kizlar.Bi ara agzindan esssssssssoggl.... gibi bir ses geldi.
kaca almislar avrat?
kaca olacak cek vardi 200€ luk
eeeeeeeeeeeee,sonra sevgili garicim!
eeesi ebesi varmi canik,250€ da ben verdim,aldilar.O ara sanki yanimda gocaman bi das var gibi hissettim.Buz gibi vede kaskati olmusdu.Horlarken depdigim gibi, bi depdim sansürü ,kaldigi yerden inek gibi burnundan solumaya devam etti.
lan siz beni delirtecenizmi,o kadar parayimi saydiniz ellerin gavurlarina?
hayirdir sansürüm, telefon almak icin müslümanmi ariyacakdik?
yav lafin gelisi o.Nasil kiydin o kadar parama
ayol kiymadim ki,kizlara verdim hemencecik alip geldiler.Adam daha fazla konusmak istemedi;ya ben! yada cebin! diyecek gibi oldu sanki
tabikiiiiiiiiiii cebimmmmm.Senin modan cokdan gecdi hayati,cebim yeni model.
töve tövbee,simdi bisey diyecem amaaaaaaaaaa,neyseeeeee!
neysemi? cekinme hadi söyle bakalim ne diyecen?
asil sen kendine bah, yakinda neredeyse son kullanma tarihin gececek.Su haline bahsana,belin agriyo,bacagin agriyo,kolun agriyo,gemi gibi oldun iki oda bir salon.Sinirlerin harap,gece kusu olup cikdin.Bir vursam bin ah isidecem senden.
vayyyyyyyyyyyyyyyyyy,demek öyle sansür efendi.Bu arada bir kez daha depdim bacani!! haberiniz olsun sayin seyirciler haaa.Demek öyle,son kullanma tarihim gecdi haaa!peki hic düsündünmü ben nicin bu hale geldim?
neden olacak yaslaniyon, avrat yaslaniyon
bana bah RIKFI ( kulaklari cinlesin bu isimde bana levent kircadan kaldi;cekile bilirsin RIFKI:)) baslatma yaslanmakdan.Baban bile bu yasinda delikanli havalarina girip evlenecem diyo.Kaldi ki ben yaslandim öylemi?
amannnnnn sende hep aynisini söylüyon.Babam erkek erkekkkkkkkk,istese evlenirde, kimsede ona karisamaz.
karismazsa ayri yayilsin diyecen ama,olmuyor ya,baba diye hörmetimiz var.Evlenirrr,evlenirde;
haside gibi tirtir titreyen eliyle,agriyan beliyle,hastalanmis gözüyle,gosgocaman banu bakani kiskandir o 9 aylik göbegiyle hangi Kadin ona varir peki?
hadi hadiii,lafi sapitma,babam kim? sen kim?
aha duydunuzmu? sansür bi depik daha yedi arkadaslar,GIRDIM, ellam belini..Babasina gelince hurda olmuyor,bana gelince cöpe atin oluyor.Haksizlik degilmi ama bu cifte standart?o erkek, bende kadin,söyle bakalim sansür yokmu hic Kadin olarak hakkim?
ne hakki beee,hak degirmende olur,gerisini bosver.
düsün bakalim bir, ben olmasam sen ne yapardin?
ne yapacam hayatiii,gider kendime bi avrat daha alirdim
neeeeeeeeee,üzerime hemen gülmü kokladin sen simdi?
yav ne gülü be, avrat dedim,avrat.Etten kandan yaratilmis ,saci uzun akli kisa
benimde sacim uzun ama aklim hicde kisa degil sekerim.iyide ben olmazsam,dediydin.Bende sen olmazsan diyorum simdi.
hmm,tamam.Ayhhhhhhhhhhhhh,anam anam anam:(
yine neren agriyo avrat? Doktora götürüyümmü? Ambulans cagiriyimmi?:))
ahaaa,ahaa düsdü yatakdan sansür!
bana bahhh avrat,benim agzimi acdirma.Ne o öyle At gibi avratsin diye seni ben cokmu simarttim acaba? habire depip duruyon.Bu son olsun yosam sirtina vurmadigim sopayi yiyecen birazdan
bak gördünmü itiraf ettin kendi agzinla.SOPA! dedin
SIPA! desem ayip olurdu sana karsi hayati.
ahaaa bah simdide SIPA! dedin
eeeeeeeeeeee,seninle kelime oyunumu oynuyacam ben yaa.Hadi soruyom o zaman son kelimelerimi; 7 kelimeden olusuyo.Birbirini yöle bir güzel tamamliyo ki ve ben bunu simdi farkettim,hadi bill!
inanmiyom ya,gecenin bir yarisi sorunda söyle ,yada kim 5 gardasi yemek istiyor? yarismasina girdik sanki.
sen fazla konusmada hemen cevabi bilde yatak artik.Hem ben sana az önce ip uclarini uzattim ama,nerdeeeee sende o anlayis.
neeee,ipin ucumu? durale sen hele biii.Yosam demin ki imalarinimi cümle icinde kullandirmaya calisiyon bana?
özür dilerim hayatim afedersin.( heralde yapdigi hatayi anladida sansür ,fazla ileri gittigi icin benden özür diledi,canim yaaaa)
estagfiruldak hayatim,ne oldu ki?
ne olacak seni bu kadar akilli bilmiyordum.Yarina ancak 7 kelimelik cümleyi bulursun diye düsünmüsdüm ama, sen beni utandirdin onun icin özür diledim.
ahaaaa,ben simdi anasina ne diyecem,sansürün kafasina caldigim terlik gözünü morartti sayin seyirciler.Demek öyle haaa,
-KADININ KARNINDAN SIPAYI!! SIRTINDANDA SOPAYI EKSiK ETMiYECEN!!
avrat!! farkettinmi kiz, tavanmi delinmis? yoksa termi bosaldi benden? sanki yüzüm birden islandi gibi oldu.
Evet tavan delindi,hemide senin akliyin tavani delindi.O bosalan ter degilde nisan yagmuruydu.Dua et ki kar yagmadi suratina
lan ne diye tükürüyon sen yüzüme yaaa.Sanki ilk ben kullandim bu 7 kelimeyi.
He sen kullandin tabiki.Bu zamana kadar senden baskasi bana bu lafi söylememisdi.4 dene cocuk dogurdum ben sana.Meraklananlarada yeri gelmisken söyleyim 11 Nisanda dogum günüm var ve ben 41 yasima girecem,dört cocuk yetmiyomu anacim 5. cocugu ben norecem;))
Demek beni essek ,cocuklarimizida sipa olarak görüyorsun ha sansür?.Pekii desem ki;SEN NESiN?insanla insan evlenir,hayvanlada hayvan ciftlesir.Sipa essegin,cocuklarda ikimizin olur.Hadi bakalim sen önden aglamaya buyur.
ne aglayacam lang manyah.iyice abarttin haa.Feministmisin?yosam koynumda yillarca besledigim koministmisin?
bakkkk,kendi agzinla düsdün tuzaga.Yillardir senin ,cocuklarimizin vede senin aileyin ugrunda caba gösteriyorum.Ömrümü yediniz ama ben yinede pes etmeden size eslik,analik,gelinlik edip durdum.Sen ne yapdin? beni bir gecede essek edip sirtima sopayi vurdun,karnimada sipayi uydurdun.Bu hallere gelmemde kimin büyük emekleri var söylermisin?
nebileyim yaa,sen geldin geleli hep hastaydin ki.
yaaaaaaaaa,öylemi? tabi canim tabi,gelin geldikden bir hafta sonra sana geldi demi sevgilimden mektup?
ya karisdirma bu konulari,ben erkegim.
haaa,sen erkeksin yaparsin,eliyin kiri yikarsin,bakdin hosuna gitmiyo onunda poposuna bir depik atarsin.Malum kadinlar essek olduklari icin semer vuranida,sirtina sopa vuranida cok olur.Birde Avrupanin göbeginde büyümüsün.Varya seni en adi kinayla suan kiniyorum.Cünkü adi kinanin boyasi cabuk cikar.Gördükce kinayi bu söyledigin sözler aklima gelir
bana bah yaban külü(gurbetGACI),yarindan itibaren edebiyatdefterine girmek yok
hayirdirrrrrr? Kadin olarak sahip oldugum tek bir zevkim var,onadami sansür koyuyon
yok lan ne sansürü,ben senden korkuyom
neden? ben öcümüyüm? yosam adam yiyicimiyim?
ne öcüsü bee,sen iyiden iyiye edebiyata bagladin hayatimizi.Benimle konusurken beni fareli köyün kavalcisi gibi siirsel konusarak büyülemek istiyon.Cekdigin msjlar bile siirsel.Konusmalarinda sanki fakir edebiyatina hakim bir taz kullaniyorsun ve beni korkutuyorsun.Yosam sendenmi korkacam?
nebiyim yaaa.Bende sandim beni en büyük zevkimden mahrum etme karari aldin sandim.
delimisin hic yaparmiyim,gece boyunca tv bakmak yerine senin dirdirini dinleyecek kadar NIYARMIYIM?
haa demek öyle,ben siteye girince sende kendine hükümdarlik kuruyon tv basinda
evet,napacadim yaaa.Dir dir müsterilerle konsudugum yetmiyoda bide senimi dinleyecem eve gelince?
hay Allahim yaaa,sanki malzemeyi bana kendi diliyle veriyor bu safdirik sansür.Demek benim konusmam sana dirdir olarak geliyor.Yillardir ben senin geceler boyu yokusu cikamayan kamyon gibi horlamani dinledim.Rüyanda korkuyon diye seni ya dürttüm,yada depik vurdum.Keske bunlari duyacama seni rüyandaki öcülerin ellerine biraksaydimda, aklini yitirip mahalenin delisi gibi don göynek gezinseydin sokaklarda.
aman iyi haaah.Basima kak firsat buldukca.iyiki dürtüyonda uyaniyom.
bundan sonra ne dürterim,nede deperim seni.Yeni cebime kaydederim nasil haside gibi titredigini,korkudan nasil eee beebbebebebebe, diye inledigini.Seni ne ellerim,nede ayaklarim.Birgün firsat banada gelecek meraklanma.Elbet birgün beni KADINIM diye kucaklarsin.
hayyy sanada Kadinlarada ne deyim haaa.Aklima getirdin harcadigin paralarimi.Ben yatiyom bana dokunma,ne dürt,nede dep.
isine gelince avrat,isine gelmeyincede essek olmak istemiyorum,istemiyoruz.Sopa yerine bize öpücük vurun.Sevin öpün koklayin.Yillanmis saraplar gibi görüp ,bizlere deger verin.Hurda yigini gibi muamele ederek bizleri yasarken öldürmeyin.
KADIN: ANANANIZ!!
KADIN:KARINIZ!!
KADIN:ABLANIZ BACINIZ!!
KADIN:HOCANIZ!!
KADIN:KORUYUCUYUNUZ!!
KADIN:VARLIGINIZIN AMACI!!O OLMASA SiZ ASLA OLAMAZSINIZ!!!
KADIN:DÜNYA
KADIN:GÜNES
KADIN:EKMEK
KADIN:SU
KADIN;HAVVADAN DOGMA,, ADEMDEN OLMA,, KUTSAL BiR VARLIK,, KIYMETiMiZi BiLiN,, CANIMIZI YiYiN!!
DÜNYADAKi VEDE VATANIMDAKi BÜTÜN KADINLARIN VE KENDiNi KADIN GiBi HiSSEDEN HERKESiN GÜNÜ KUTLU OLSUN.
YORUMLAR
HARİKA YAZIYORSUN YABAN GÜLÜM KAH GÜLDÜM KAH HÜZÜNLENDİM YİNE. BAZI EŞŞEKLERİN KADINLARA VERDİĞİ DEĞERİ ÖYLE GÜZEL ANLATMIŞSINKİ .SENİ TEBRİK EDİYORUM .BAŞARILI YAZILARININ DEVAMIYLA.KADINLARIN ÇİLESİ NE ZAMAN BİTER BİLMİYORUM.İNANMIYORUMDA .EN TAHSİLLİSİNİN BAZILARI BİLE SENİN ANLATTIĞIN GİBİ.BEN BAZEN EŞİME NE DİYORUM BİLİYORMUSUN? ERKEKLERİN EN İYİSİ SENSİN,SENİNDE BOYNUN ALTINDA KALSIN DİYORUM KIZINCA.HEPSİ ÇOK ANLAYIŞSIZ......
yaban gülü(gurbetbaci)
Hindiiiiiiii....Yani şimdi demek oluyor.
Sevgili taife-i nisa : Yani kadın milleti. Tek tek sayalım:
1- 1926...Türk Medeni kanunu ile kadınlara da erkekleri boşama, miras, her işte çalışabilme haklarının verilmesi
2- Kadınlara 1930 da belediye...1933 te muhtarlık...1934 te millet vekili olabilme hakkı
3- 1924 te Tevhid-i Tedrisat kanunuyla kız çocuklarına da okuma hakkı
4-14 Şubat sevgililer günü
5- 8 Mart Dünya kadınlar günü....Ve daha sayamayacağım kadar haklar hukuklar...Bütün bunları kim verdi sizlere? Yürüyüşler, direnişler, boykotlar, sivil olan ve olmayan tüm toplum kuruluşlarının direnişi ile mi aldınız bu hakları? Biz erkekler verdik.
Siz sadce ve sadece Mayısın ilk haftasında kutlanan anneler gününü kendiniz icat ettiniz ( 19129 da Anna Jarvis adlı bir Amerikan avradı sayesinde ) Bunun dışında kendi çabalarınızla aldığınız tek hak var mı?
O halde sevilidiğiniz bilin Yamuk yapmayın erkek milletimne....Bu 8 Martın 9 Martı da var...Demedi demeyin.
Selan ve sevgilerimle.
suzan çelik
sami biberoğulları
Dolusun besbelli. Lakin benim yazdıklarımı -Adını bile bilmediğim- Gurbattaki bacım anlamıştır. Çünkü siz benimle onun arasıdaki dostluk ve gönül bağını bilmiyorsunuz. Her neyse...Size bir şiir gönderiyorum. Uzun zaman önce yazmıştım. Özellikle üçüncü kıtaya dikkat etmenizi rica ederim... Eşeklik sadece erkeklere has bir özellik değildir.
EŞEKNAME....
Yaşaya yaşaya öğrendim şunu:
Eşek eşeklikten asla vazgeçmez.
Maalesef buymuş işin raconu.
Eşek eşeklikten asla vazgeçmez.
İnsan doğar, eşek yaşar kimi kul.
Eşek bu ya hem keldir hem de fodul.
Arkasına vursan da binbir modul.
Eşek eşeklikten asla vazgeçmez.
Karakaçan bellemişler adını.
Hem erkeği vardır hem de kadını.
Adam edersin de kuru odunu.
Eşek eşeklikten asla vaz geçmez.
Eşektir..Giydirsen de altın kaftan.
Ne ’deh ’ anlar ne ’çüş’ anlar ne laftan.
Eşek işte ne anlasın hoşaftan.
Eşek eşeklikten asla vazgeçmez.
Olmasa da dört ayağı, kuyruğu.
Hiç sevmezler disiplini, buyruğu.
Farketmez ki memleketi uyruğu.
Eşek eşeklikten asla vazgeçmez.
Ne küçüğü sever, ne büyük tanır.
Ne arlanma bilir ne de utanır.
Anırmayı sanki marifet sanır.
Eşek eşeklikten asla vazgeçmez.
Kimi merkep, kimisi henüz sıpa
Ne ipe gelir inan ki ne sapa
Bu yüzden nasibi olsa da sopa.
Eşek eşeklikten asla vazgeçmez.
Her yerde anırıp kendin anlatır.
Eşek bu..ne gönül bilir ne hatır.
Kimisine deyiversek de katır.
Eşek eşeklikten asla vazgeçmez.
Fayda etmez, dayak, azar, nasihat.
Anırmayı sanır çok büyük sanat.
Dediğim dediktir, inadım inat.
Eşek eşeklikten asla vazgeçmez.
Aşık Sami oldukça yorulsa da.
Pek çok kere şu kalbi kırılsa da
O bazı eşeklere darılsa da,
Eşek eşeklikten asla vazgeçmez.
( Allahın eşek olarak yarattığı o sevimli hayvanları tenzih ediyorum )
yaban gülü(gurbetbaci)
Duyguların dilinden içten bir yazı kutlarım sevgilerimle Bogazın kıyısından slm
yaban gülü(gurbetbaci)
Esepirisi bol, tebessümü lodos (Bilir misiniz; lodos bütün kar ve buzları eritiverir.), güzel bir şiir ve de güzel bir yazı okudum sayfanızda... Kutlu olsun Emekçi Kadınlar Günü...
Kutluyorum yazınızı gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.
yaban gülü(gurbetbaci)
canım benim..gurbet melegim.......kadınlar günümüz TÜM DÜNYA ULUSUNA kutlu olsun.....en çok çilegi çeken bizim ANADOLU.kadınlarımız.istiklalin yoluna koşmuş kaynı iterek...ve bu yüce duygular arsında insan yorum yazmakta aciz kalıyor......ne güzel anlatmışın.gül yüzlü bacım...insan sevgisi için çırpınan yüregin gülsün..yazın vesilesi ile dünyadan göçen ANALA IMIZA RAHMET DİLERİM..AMİN.....mekanları cennet olsun..dünyada olanlarında karşısında saygı ile egilir öperim.....KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN.GURBET BACIM....
yaban gülü(gurbetbaci)
suzan çelik
inci*
yaban gülü(gurbetbaci)
yaban gülü(gurbetbaci)
"Sopa yerine bize öpücük vurun.Sevin öpün koklayin.Yillanmis saraplar gibi görüp ,bizlere deger verin.Hurda yigini gibi muamele ederek bizleri yasarken öldürmeyin." Son sözün bu mu? Kendimi kadın gibi hissetmiyom, ama kadınlarla birlikte, kadınlar gününü gutluyom bacım, kendine iyi bak, sansüre fazla yüz verme, vur tepiği düşsün karyoladan aşağı... KADINLAR GÜNÜ İÇİN BU KADAR GÜZEL BİR YAZI DAHA YAZILAMAMIŞTIR... ON PUANIMI BU YAZIYA VERDİM... SAYGIYLA
.
kemnur tarafından 3/7/2012 10:06:17 PM zamanında düzenlenmiştir.