- 778 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
EŞİTLİK= KADINLAR + ERKEKLER = SAADET Mİ ?
Kadınlar erkekler için, erkeklerde kadınlar için yaratılmış mükafattır. yalnızlık sadece Allaha mahsustur sözü üzerine insanoğlu gibi hayvanlarda çiftleriyle yaratılmıştır. fakat günümüzde maalesef üzülerek okuduğumuz kadına şiddete bir türlü çare olamıyor problemi kökten çözemiyoruz. gerek maddi gerek manevi duyguları körükleyen böyle bir durum karşısında sadece yazık yine mi demekten başka bir şey yapamıyoruz. Peygamber Efendimiz sav kızı Hz. fatıma ve Hz. Ali ye " Ya Ali sen kızıma köle ol ki kızım da sana cariye olsun" sözü maalesef günümüzde tamamen unutulmuştur.
peki neden ?
Günümüzde Kadınlarımıza verilen haklara bakacak olursak gerçekten kadın erkek eşitliği var mı ? sorusunu getiriyor aklımıza... kadınlar peygamber efendimizin de dediği gibi çiçektir. siz onlara ne kadar narin olursanız onlar size o kadar narin olurlar. neden evde ortak karar yerine sadece erkek kavramı ? Nikahta memur sadece erkeğin sözü geçsin evin reisi erkektir gibi ifadeler yerine hastalıkta sağlıkta gibi ifadeler kullanılıyor? kadınlar erkekler için yaratılan muhteşem bir hediyedir. erkeğin gerçekten arkasını toplayan, evin tüm düzeni, ihtiyacı ile ilgilenen ve en önemliside meyvenin (çocuğun) yetişmesinden sorumlu kişidir. akşama kadar iş yerinde yoruluyoruz; fakat eş evde hem çocuk hemde evin düzeni daha da yoruluyor. onlara hak vermeliyiz sonuna kadar. onların yaptığı iş yeri geldiğinde biz erkelerden bile zordur.
Birde maaesef evini unutup sadece dışarda gününü gün eden bayanlarımızda var. evli çocuklu fakat mutluluğu hala dışarıda arayan. böyle deyince bayan arkadaşlarımız sakın sanmasın ki ben bayan karşıtı biri değilim fakat dikkat edilmesi gereken bir konuya değinmek istiyorum. çalışma, kariyer uğruna yıkılan yuvaları hatırlatmak isterim. eğer iş hayatı ailenize ve mutluluğunuza zarar veriyorsa işin ve kariyerin, aile mutluluğundan değişilmeyecek bir kavram olduğunu da hatırlatmak isterim. çünkü aileyi ayakta tutan ve büyük bir sorumluluk sahibi olan bayanlarımızın üstündedir.
şimdi ikisini de karşılaştırıp sonuç olarak;
Erkekler bayanlarımıza hakettiği değeri verir, bayanlarımız da aile saadeti için iş değil asıl önemli olan öncelik ailesi olduğunu hatırlar ve ona göre davranırsa inanın gerçek mutluluk sadece bu iki şeyde saklıdır..
hayatta tercihleriniz her zaman doğrudan, eşinizden ve ailenizden tarafa olsun...
nevzat özçelik 07-03-2012 14:01
YORUMLAR
Ama doğru söylüyorsunuz, ben kadınım ve sizi destekliyorum.Kadına dışarısı deyil evi mutluluk vermelidir.Feministler de kızacak bana.Kadınla erkek eşit değil malesef keşke bir çoğu hakkedebilse..
Kutlarım.
nevzatozcelik
sevgilerler...