YORUMLAR
Paşazade hayatın bir başka değişik yüzünü gördü ve bu dünyada hiç kimseye güven olmayacağını anladı umarım. Rüyaya gelince: Rüya değil dehşet filmi mübarek. Ama gayet güzel gidiyor hikaye.
Selam ve saygılar.
Kemnur
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Ne rüya imiş be!... Üstad'ım kutluyorum. "Tüylerim diken diken oldu." Derler ya! İşte öyle...
Kutluyorum yazınızı gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.
Kemnur
Sayın Hocam,
Hepimizin korktuğu ve kaçtığı, bu tür olayları anlatmanız, henüz hayatın böyle kötü tecrübelerini,yaşamamış (Allah yaşatmasın ) insanlara ders oluyordur umarım. Bir de , bu sayfayı, rahibe okulu havasından , gerçek dünyaya taşımanız,, eminim, pek çok arkadaşımızı, daha mutlu ediyordur.
Rüyaya, yer vermeniz eminim , ufku ve mekanı birden çok büyütmenize ,sebep oldu. Bu da, bizim aklımıza gelmeyen , Paşa' nın özel durumunun , beynimize yeniden çakılması , manasına geliyor. Çok güzel akıyor, Sayın Hocam. Teşekkürler.
Paşazadenin durumu düşündürücü ve çok haklı. Aşağı tükürse sakal, yukarı tükürse bıyık derler ya. O misal yani. Rüyayı tabirlemek istiyorum. ( Annemler çok güzel tabirlerler. Onlardan duyduklarım kadarıyla tabirliycem).
Çıplaklık; Günahsızlığına işaret.
Yılan; Ziyaret derler, onu koruyan güçler vardır.
Kamçılanması; Güç ve kuvvet veriyorlar.
Ateş; Zor durumdan kurtulmasına işaret.:)))))
Ben rüyayı yorumladım hocam, sizde ona göre kurgulayın biraz yaaaaaa.:))))
Arada da olsa paşazademin yüzü gülsün.
Emeğinize sağlık. Saygılarımla...
Kemnur
Animasyon:)
bunu kullanmanız beni rahatsız etti...
paşazade tam bir cehenneme düşmüş..
tabi rüyasında..
mahpusluk bu ya kimbilir başına daha neler gelecek..
allah kurtarsın diyelim..
selamlar sayın yazarım..
Kemnur
Allaha çok şükür babamın buna benzer hapishane anıları yok ama bugün yine anlatıcaktım ama neyse siz bunlara bıncuktan kuş anahtarlık tespih yaptırsanıza yada yelenli kiprit çöpünden ev boş boş olmaz babam tacizle ilgili biey anlatmadı olmamaıştır babam belalı adamdır
Kemnur
Cezaevlerinde her türden adam bulunur, psikopatlar da oldukça fazladır. Adamları dövdükçe üstüne gelirler, ta bir bela kesilirler.Bu tipler kavga etmek istedikleri kişileri tahrik etmek için ya sözle, ya hareketle taciz ederler. Cezaevine giren herkesin başına bela olacaklar diye bir şey yok, gıcık oldukları kişilere takarlar bunlar...SAYGILAR...